wil eventjes mijn hartje bij kullie luchten mijn oom ( broer van mijn vader) lag al twee weken in het ziekenhuis hij lag aan de beademing en kreeg morfine in lage dosis hij had longkanker en meerdere dingen zijn diverse malen in het ziekenhuis geweest bij hem maar het ging toch redelijk nu kregen we gisteren een telefoontje dat als we hem nog wilden zien we gelijk moesten komen, het zou geen dagen meer duren dus wij als een speer naar het ziekenhuis, hij was al helemaal niet meer aanspreekbaar en lag gewoon naar iedere adem te snakken wij zijn tot 20.30 negen gebleven en hadden toen besloten even naar huis te gaan omdat er ook nog andere familieleden waren en die ook de kans moesten krijgen om bij hem te zijn, ze zouden bellen als het hard achteruit ging ( de dokter verwachtte ook dat het nog wel een poos zou duren) dus wij naar huis, we rijden net de doorgang uit van het ziekenhuis, gaat de telefoon dat ie overleden is
He gatsie wat naar... dat is wel heel snel gegaan hé? Ik wens jou en alle andere nabestaanden heel veel sterkte.