Luchtige blousjes lange mouw tropen / Lombok

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fairy2011, 21 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij bereiden langzaam aan onze reis met kinderen voor naar Indonesië.

Nu wil ik ze s avonds graag super luchtige blousjes laten dragen met lange mouw,

Heeft iemand tips? Ik kan ze namelijk nauwelijks vinden. Maat 116 voor een jongen en 134 voor een meisje.

Daarnaast ben ik op zoek naar ervaringen naar mensen die met hun kids op Lombok zijn geweest. Hoor graag ervaringen.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan naar Bali deze zomer en ik neem gewoon voldoende deet mee.
    Vorig jaar op de Domincaanse republiek geweest en daar ook veel last gehad van muskieten. Ze prikken gewoon door de kleding heen!

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.135
    12.110
    113
    Niet met kids op lombok geweest maar voor de kids er waren samen met partner. Het snorkelen is waanzinnig. Wij liepen op een strandje, daar konden we snorkelsets huren, 3 meter het water in en het was de mooiste onderwaterwereld ooit! Echt heel finding nemo kwam voorbij (zonder haaien ;))
    Ook een dagje naar gili meno of air vonden wij leuk. De boottocht, een rondje op het eiland en op dat eiland waren allemaal kleine schildpadjes. Verder is daar overigens niets te beleven.

fairy2011 vindt dit leuk.
  4. MaritS

MaritS Actief lid

5 dec 2015
    469
    398
    63
    Daar is ook enorm veel te koop op markten enzo, wel andere maten dan hier dus misschien even zoeken.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Bali is wel wat anders dan Lombok. Op Lombok kun je malaria krijgen en op Bali niet. Laat je ook even goed informeren over inenten en wij hadden ook speciale pillen mee voor als je malaria verschijnselen zou krijgen. Ik ben vorig jaar op Lombok geweest. Dochter had 's avonds gewoon t-shirt aan met lange mouwen en een dunne broek met lange pijpen.
    Gili Air vond ik geweldig; drie dagen geweest en is echt een tropisch eiland zonder auto's. Alles op de fietst of met paard en wagen. Fantastisch snorkelen daar.

Kan je helaas verder niet veel over Lombok vertellen... wij zaten middenin de aardbeving en hebben het eiland halsoverkop verlaten. Vreselijk...

6. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik zou ook goed nagaan of er dengue gevaar is. Want die mug is juist overdag actief. Zelf draag ik in Azië tijdens het reizen/fietsen meestal lange mouwen. Vaak een sportshirt met lange mouw. Wel de zomer versie niet een winterversie. Misschien dat een sooort van zwem shirt met uv bescherming ook handig kan zijn.

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Probeer deet bij kinderen zo veel mogelijk te vermijden. Het is echt zooi (het werkt op zenuwstelstel) en is echt niet gezond. Zeker niet voor kinderen.

Deel Deze Pagina