Beste mensen, Ik kom hier om afscheid te nemen van iedereen. Bedankt voor de tijden dat ik mijn verhaal kon doen, blogjes kon achterlaten en gal kon spugen. Het gaat jullie allemaal goed!! Ps. Wees altijd op je hoede met privacy, niet iedereen gaat zo zorgvuldig om met bepaalde dingen. zelfs niet via de PB! Dikke kus, van mij.
neeee meid waarom!! waarom ga je weg meid.!! jammer dat je niet blijft ik hoop voor je dat het met jou ook goed gaat
Maar volgens je onderschrift ben je verslaafd. Weet je zeker dat je niet onder een schuilaccount terugkomt?
Niks bijzonders aan de hand meiden. Ga gewoon verder nu met andere dingen. ik heb het hier naar mijn zin gehad! Geloof me. Maar het is een keertje goed
nee hoor, het gras is nou eenmaal groener bij de buren en laat tweemeisjes nou hele leuke gastvrije buren hebben dus gaat ze daarheen
mensen wie nog contact met me willen mogen gerust een PB sturen naar Jeem22. (voor msn of hyves?) zie maar! XXX
Meis ik zal je missen, maar snap het wel heel goed. Momenteel is het echt een regeltjesforum geworden waarin sommige gewoon zich niet thuis voelen. Ja kan zoveel dingen niet meer zeggen, je kwetst mensen al door boe te roepen bleegh.