Wij willen onze dochter een kinderfototoestel geven voor haar verjaardag. Maar wat is nu een goeie? Ons budget is 100 euro ongeveer.
Wij hebben voor onze dochter de coolpix w100. Schokbestendig en waterbestendige. Maakt ook prima foto's. Wij zijn er erg tevreden over en onze dochter ook.
Onze dochter heeft vorig jaar de Nikon Coolpix voor haar 9e verjaardag gekregen en is er erg blij mee. Hij maakt goede foto's en je kunt ook allerlei leuke dingen met de foto's doen. Hij kan ook onder water maar dat hebben wij nog niet uitgeprobeerd. Eigenlijk toch te bang dat dat niet goed gaat Zij heeft overigens de S33, ik denk dat de W100 een nieuwere versie is. Ziet er wel hetzelfde uit. Volgens mij is hij daarmee ook duurder geworden want het staat me bij dat wij rond de 100 Euro kwijt waren en nu zie ik overal prijzen rond de 140 (maar misschien heb ik het mis en waren wij ook meer kwijt?). Hiervoor had ze zo'n Vtech fototoestel maar de kwaliteit van die foto's is vele malen slechter. Daar is onze jongste van 5 nu overigens wel blij mee hoor.
Onze dochter heeft ook een coolpix, super tevreden! Maakt mooie foto's, is zeer gebruiksvriendelijk en heeft ook leuke opties voor haar om foto's te bewerken. Echt een aanrader hoor.
Nikon Coolpix is inderdaad een aanrader! Heel gebruiksvriendelijk, veel leuke opties om foto's te bewerken en hij maakt mooie foto's. De onderwater optie doet het tijdens de vakantie ook altijd heel goed.