waar irriteer jij je aan in een pretpark/dierentuin?

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij waren gisteren in de apenheul, en ik ergerde me niet aan de wespen, maar aan iedereen die zo vreselijk panisch deed als er zo'n beest op minder dan 2 meter afstand verscheen ;) We zaten bij de gorilla's op de tribune, ineens stormt iedereen achter ons gillend weg. Ik zat meteen met iets terroristisch in m'n hoofd, of dacht dat er weet ik veel wat voor beest ontsnapt was en daar achter zat, was het een wesp *zucht*

Zo'n steek doet pijn, maar een beetje kruidvat-spul er op en het is zo weer over hoor. Als je zo gaat lopen zwaaien met je armen lok je een steek alleen maar uit ;)

Daarnaast; Als je in een dierentuin loopt en volwassenen lopen over de kleine kinderen heen. Gister ook, we stonden netjes te wachten tot wij bij het raam konden, degene voor ons gingen uiteindelijk weg, dus was het 'onze beurt', komt er zo'n mens aanrennen met een panasonic cameraatje, loopt Damien half omver.. Sjongejongejonge zeg ;) Ik vind echt dat zoiets meer voor kinderen is dan voor volwassenen, of misschien niet 'meer dan', maar wel dat ze voorrang moeten krijgen bij het kijken (want als je áchter een kind van 90 centimeter staat zie je net zoveel als wanneer je vóór 'm staat).

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Gelukkig waren we er optijd en konden we gewoon op de parkeerplaats bij de efteling parkeren. En het langste wat we hebben moeten wachten bij een attractie was een uur, dus ik vond het nog best wel meevallen. Daar nog bij was de efteling tot twaalf uur open

3. Dana

Dana Niet meer actief

ik irriteer me aan de drukte, het parkeertarief en de lange rijen in een pretpark. ik ben dus ook geen pretparkpersoon.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Niet als je allergisch bent en aardig wat mensen zijn allergisch voor wespen en bij elke steek ga je waarschijnlijk heftiger reageren. Ik was nooit zo panisch, maar sinds ik allergisch voor zo'n steek ben wel. De laatste keer kreeg ik een flinke zwelling, op mijn been gelukkig, het was na een maand pas echt weg. Ik weet niet hoe ik er de volgende keer op zal reageren en ik wil het al helemaal niet weten als zo'n beest me in mijn gezicht steekt.

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mensen die voordringen
    Mensen die enorm dicht op je komen staan in de rij
    Erg lange wachtrijen
    Belachelijke prijzen voor een patatje
    Vieze wc's

LOL, als ik dit zo lees kan ik beter niet meer naar een pretpark gaan. Maar toch, de lol die je er hebt maakt een heleboel goed hoor;) Maar t is wel irritant

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou laat ik toevallig vandaag naar 1 zijn geweest en heb wel 6 keer een schoen op mn achterhoofd gehad en elke keer een duw van kinderen die ook wouden kijken...ook irri! mn nichtje werdt ook aan de kant geduwd door een meisje, helaas naar moeders wertd niet geluisterd.....
    :D

7. Ik bedoel het niet lullig, maar is het niet een beetje stom om naar een pretpark of dierentuin te gaan waar honderden kinderen lopen met ijsjes, snoepjes en limonade bij een temperatuur van 25 graden, als je allergisch bent voor wespen? :) Ik zou dat toch in ieder geval niet op gaan zoeken.

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

* mensen die voor dringen.
    * vieze wc,s /geen wc Papier.
    * vieze verschoonruimte voor de kinderen.
    * Schelden mensen waar de rij niet te snel gaat.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Waar ik me aan erger, zijn erg lange rijen in een pretpark- of dierentuinrestaurant, terwijl je minstens 5 man personeel ziet dat van alles met elkaar staat te bespreken ipv klanten te helpen.

En aan de onzichtbare ouders die hun wat grotere kinderen zonder toezicht in de speeltuin laten, waar ze het ene peutertje na het andere aan het huilen maken door hun te wilde gedrag.

Voor de rest weinig ergernissen hier, ik heb het meestal prima naar m'n zin tijdens onze uitjes.

10. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    - mensen die voordringen
    - mensen die bijna in je kruipen
    - mensen die scheetjes laten in de rij
    - mensen die het nodig vinden om elkaar af te lebberen tijdens het wachten (get a room)

Hmm kan nog even doorgaan maar dit is mijn top.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben dol op pretparken!!!

Over het algemeen stoor ik me niet zo erg aan dingen maar we gaan ook vaak op een doordeweekse dag buiten het hoogseizoen.

Ik heb wel een paar dingen.

Op stipt op 1 schoolreizen met pubers pfffff waar je dan in de rij moet staan dan schreeuwen ze heel de tijd en dringen voor enz nee dat vind ik niet leuk haha. Probeer aan het einde van het schooljaar ook niet te gaan haha

2geen wcpapier en hele vieze wc,s of verschoonruimtes

3 wachtrijen van 60 min

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    OOoh daar heb ik ZOOO een broertje dood aan!
    Ik heb A claustrofobie en die komt ook opzetten als we met tevelen in een kleine ruimte staan...of op een gepakt in een rij. En B ben ik door een ex minder leuk behandelt en kan er niet goed tegen als mensen aan me zitten of tegen me op geschurkt staan...of dit nou mannen of vrouwen zijn maakt niet uit. Enige waar ik het bij kan hebben zijn kleine kinderen.
    Ik krijg dan echt mep neigingen en wil gewoon WEG! Ik ga al bijna nooit naar pretparken. En als ik al ga dan kom ik dus nergens in door die rijen en dat soort mensen.
    Gelukkig hou ik ook niet van pretparken dus dat scheelt dan weer ;)
    En wat daar een beetje bij past zijn de mensen die rugzakken handig vinden om schijnbaar hun halve huisraad in mee te slepen en deze dan op hun rug doen in erg drukke omgevingen en dan mij half er mee om mn oren slaan als ze zich pardoes omdraaien (ik ben 1,64 meter lang....mja of kort...net hoe je het wil zien :p)
    En wat dacht je van vrouwen met van die plastic boodschappen tassen met een hengsel wat ze eigenlijk in de hand horen te houden die ze dan om hun schouder doen zodat de harde punten aan de onderkant fijn op oog hoogte van kleine kinderen zitten.
    Kon ik vroeger in supermarkten al link van worden als ze mn zoontje (middelste) zijn ogen bijna uit staken (want ze liepen hem dan ook nog half omver ook nog :x)

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gister dag naar de efteling geweest en me nergens aan geirriteerd. was niet extreem druk ( de zaterdag schijnbaar wel hahaha)
    de kindjes waren erg lief heel de dag. opa leek zelf wel weer een 5 jarig jongetje. oma was blij dat ze heel de dag achter de kinderwagen mocht lopen. zelfs mn vent vond het leuk( en dat wil wat zeggen) en de prijzen? ik vond het meevallen hoor. 3,25 voor een lekker broodje hamburger. de mac is duurder, kouder en kleffer, savonds nog friet op met snacks en drinken en voor 4 man 30 euro kwijt. zakje chips nog gekocht voor 1 euro. nee hoor best redelijke prijzen. hadden ook wel gewoon brood enzo mee trouwens hoor.

kort gezegd dus. geweldig leuke dag gehad!

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    - Belachelijke entree prijzen en vooral PARKEERprijzen
    - Belachelijke prijzen voor eten/drinken/ijs
    - lange wachtrijen
    - mensen die voordringen
    - mensen die hun kids niet corrigeren
    - mensen die roken in wachtrijen
    - mensen die geen rekening houden met kleine kindjes

15. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Parkeerprijzen
    Wespen (komen altijd achter mij aan die rotbeesten)
    Schreeuwende pubers
    Mensen die al een kwartier in de rij staan bij een eettentje en dan als ze aan de beurt zijn nog steeds niet weten wat ze willen hebben..
    Ik moet altijd te lang zoeken naar een wc, en als je er dan eenmaal 1 hebt moet je wachten of is er over de bril heen geplast/gepoept of is er geen wc papier;)

Mensen die me bang maken in t reuzenrad haha, probeer mn angst voor hoogtes een beetje te overwinnen:D

Deel Deze Pagina