o ja nu bedenk ik mij er nog 1, mensen die tijdens het afrekenen en het inladen hun karretje nog in het kassapad laten staan. Dan kan niemand opschuiven en zn boodschappen op de band leggen. Ik rijd mijn karretje na het uitladen meteen door naar achter de kassa.
ik doe altijd op vrijdagvond boodschappen. ideaal en de appie bij ons heeft zelfscan. ik gooi mijn boodschappen direct na het pakken in de tas en geen wachtrij meer voor de kassa. ideaal!!! en de c&a heeft een tvtje staan met kinderfilms op, ook echt superfijn. ik parkeer Ties ervoor en kans ondetussen op mijn gemak rondkijken. wat ik heel irritant vind zijn kassieres die geen geld terugtellen. gebeurt bijna nergens meer tegenwoordig.
Of als mensen hun karretje al in de rij zetten en dan nog even snel wat dingen gaan pakken Dan dring ik dus wel voor, hoewel ik dat niet zo zie want in principe hoort die kar daar helemaal niet te staan als die persoon nog boodschappen aan het doen is. Oh en, ik ben vast 1 van de weinigen, maar ik vind het juist vreselijk irritant als iemand gaat staan 'wachten' tot ik door heb dat hij/zij er langs wil. Je kunt daar toch ook gewoon eventjes om vrágen? We hebben allemaal een mond gekregen hoor Of mensen die zeuren over bejaarden of vrouwen met kinderwagens die op drukke momenten boodschappen gaan doen.. We hebben allemaal het recht om op een bepaald tijdstip in een supermarkt te lopen. En dan dat slappe argument van 'Ja maar ik werk de hele week en kan alleen op zaterdag'.. De AH is elke dag open tot 8 uur, dus als je dan per sé op een rustig moment boodschappen wilt doen, mogelijkheden genoeg
Mensen die net als jij in de lange rij staan met net zoveel spullen en vragen zou ik eerst mogen ik heb haast. Dan zeg ik nee want ik heb geen haast . Staan ze je heel vreemd aan te kijken. Als ik iemand voor wil laten gaan (wat ik echt regelmatig doe) dan bied ik dat zelf aan.
Ik heb het niet helemaal doorgelezen dus weet niet of het al genoemd is; Het meest irritante vind ik als vakkenvullers of cassieres expres heel hard gaan praten tegen elkaar over hun eigen privé-leven in de hoop dat je het hoort en onder de indruk bent. Ik vraag me af of ze dan willen dat je reageert of dat je gewoon denkt van 'wooow, die is boeiend!'. 9 van de 10 keer vind ik het onwijs genant.
Regelmatig last van hier, weet je wat ik dan zeg. Volgens mij ligt er in mijn karretje nog genoeg, dus als u even het fatsoen heeft om te wachten zou heel erg fijn zijn. Ja ik ben dan echt een trut wacht ff tot ik klaar ben. Ik ga dan ook extra langzaam de spullen op de band leggen. Dat ze nog langer moeten wachten.
Winkels als het Kruidvat voldoen vaak aan alles waar ik me aan erger. Vaak onbehulpzaam, chagerijnig personeel, helemaal volgebouwd en overal bakken neergeknald met nog meer zooi, waardoor je er met een kinderwagen amper doorheen komt. Nou ja, waar ik me verder aan erger in winkels zijn winkelmedewerkers die roddelen over elkaar (goh, Bianca is weer te laat, ze komt altijd te laat haar nest uit en ik kan het oplossen...) of nog erger, over klanten lullen, terwijl je er bij staat. Tja, en in de supermarkt van die kleine kinderen die keihard met die kleine rotwagentjes tegen je aan knallen en zo'n moeder die er niets van zegt. Dan roep ik altijd 'goh, volgens mij hoort u nu sorry te zeggen'. Ach, verder ben ik niet zo moeilijk als ze een aai over mijn kinds bol geven of een handje geven ofzo als ze in het winkelwagentje zitten.
In babywinkels dat ze eerst naar je buik kijken en dan je gezicht bij afrekenen of als je binnenkomt.. En zomers van die mensen die denken dat ik in de winkel werk, al isdat wel lachwekkend. Mag ik wat vragen? euh ja? "waar is de Replay kleding?" Euh geen idee meneer ik werk hier niet....
ik erger me aan winkel personeel dat als je maar een voet binnen zet gelijk vragen of ze je kunnen helpen (dus ga nooit naar it's stadskanaal ag je die is momenteel toch gesloten)
Ik ergerde me er zaterdag nog aan Hele gezinnen die boodschappen gaan doen in een redelijk kleine supermarkt. Ik snap t niet hoor, maar is dat nou echt praktisch om met je man en 3 kinderen boodschappen te gaan doen? Die kinderen bleven ook niet rustig bij hun ouders... Maargoed, ik heb nog geen kinderen, dus miss begrijp ik het niet, maar nu vind ik t raar om op zaterdagochtend met het hele gezin naar de supermarkt te gaan! Laat papa dan mooi ff oppassen?!
Wij doen altijd samen de boodschappen, man heeft geen rijbewijs en ik ga regelmatig tegen de vlakte in drukke winkel (ook als ik niet zwanger ben) En papa die oppast? Dat is toch geen oppassen maar gewoon voor je kinderen zorgen?
Soms gaan wij ook samen (1 keer in de paar maanden ofzo) en dan ook met het hele gezin. Ik heb namelijk geen rijbewijs en kan anders weinig meenemen.. en mijn man rondjes laten rijden met de kids is ook zo triest. Andere dagen moet manlief werken en s'avonds kan weer niet ivm bedtijden.
nou en gelijk heb je. wou dat die van mij ook 1x in de week es meeging. want ik sjouw me altijd een breuk aan die 8 flessen fanta die hij per week opzuipt zelf drink ik spa rood en plurk heeft altijd van die jerrycans melk etc etc etc. dus zo stom vind ik dat niet om met man boodschappen te doen. en ja de kinderen kan je moeilijk alleen thuis laten met een koekje in de box
Ik erger me vooral aan bejaarden.. Ze zitten met bosjes op hun rollator rond het koffie aparaat & maar cake eten. wat er te proeven ligt voor evt kopers. Vanmiddag nog bij de supermarkt.. Er was een erg lange rij.. Ik was de eerst volgende aan de buurt. Komt er een kassiere bij en zegt; eerst volgende in de rij mag bij mij komen.. Ik met Esmee naar de kassa, probeerd er zo'n 65+'er voor te dringen.. Dus ik zeg, volgens mij zijn wij ( ik en Esmee) aan de beurt. Je had dat gezicht moeten zien. Die kon dus vervolgens weer achteraan sluiten.. ** Vind bejaarden zowiezo iritant.
Als de persoon voor je bijna de boodschappen aan het afreken (betalen) is, en er dus nog maar een enkele ding gescant moet worden, ineens iets vergeten is en dan bijna 10 minuten weg is, om dan vervolgens nog met een hele arm vol boodschappen aan komen lopen. En dan vooral als het enorm druk is :x! Mensen die denken dat wanneer ze maar 1 ding hebben ze vanzelf sprekend voor mogen . Oudere mensen die heel zielig gaan staan doe, en moeilijk lopen. En dan vervolgens als ze klaar zijn met afreken ineens bijna "rennend" de winkel uit kunnen.. Als er meerdere mensen voor je staan, en dat iemand vóór jou zegt tegen een ander met maar een paar dingen ga maar voor. Wie zegt dat het vóór mij mag.
poeh, heb je effe? - te harde of irritante muziek - personeel dat je gewoon de winkel staat uit te kijken of een half uur lang achter je kont aan loopt alsof er stroop aan hangt - mensen die net een uur daar in de weg blijven staan voor het schap waar jij even snel iets vandaan wilt pakken. -mensen die zoiezo in het gangpad blijven hangen - mensen die bij het betalen bij de kassa eerst helemaal wachten tot ze betaald hebben en dan pas uitgebreid hun tas(sen) gaan inpakken, zodat jouw boodschappen bij die van hun terechtkomt (hoezo nooit van multitasken gehoord?) -mensen die vooral op een drukke zaterdag met een overvolle kar gaan afrekenen bij de zelfkassa. uren lopen ze dan naar een barcode te zoeken In de tijd dat die hele kar is ingescand heeft een ervaren cassiere al minstens 4 van zulke karren weggewerkt. (ach waarom zou je het werk laten doen als je het zelf ook kan? en daarmee de hele supermarkt ophoud?)
Ja ik denk 2 of 3 keer in het jaar gaat hij een keer mee met de auto. Verder sjouw ik ook iedere dag weer al die flessen drinken mee die vervolgens dezelfde avond weer bijna allemaal word opgezopen.. of 2 zakken chips en dan de volgende dag weer spijt hebben. Het lijkt wel een oneindige put en moeders moet weer naar de winkel, dus ja, hij mag zeker eens mee.