hey, ik ga naar de huishoudbeurs, en hoorde dat je een breuk tilt met de spullen dus nu wil ik zon karretje meenemen...weet iemand waar ik deze beetje goedkoop kan kopen???
ja maar ze zijn overal wel, hema etc ook action ja! Ik heb er ook 1 maar je moet wel uitkijken hoor dat iemand zn nek er niet over breekt Ze zijn namelijk niet zo geliefd haha
gelijk heb je.. moest nog eens wat zijn als iedereen (vooral zwangere vrouwen, is samen met de 9 maanden beurs toch?) maar gewoon alles moeten tillen omdat anderen een hekel hebben aan die trolly's
ligd eraan hoeveel je koopt. als je van plan bent heel erg veel te kopen je dan word het ook zwaarder met lopen
Ik heb er pas 1 bij de Kwantum gekocht voor 7,50 euro. Wilde ook geen dure omdat ik hem alleen maar gebruik totdat ik bevallen ben zodat ik iig zelf de boodschapjes kan halen en niet moet tillen.
Ow...weet niet waar je woont, maar als je toevallig in de omgeving van Rotterdam woont mag je hem komen halen hoor als ik bevallen ben. Weet niet wanneer ik beval, maar iig voordat de huishoudbeurs is
ik heb hier een waardebon liggen van de Blokker, er staat op * bij inlevering van deze bon ontvangt u op ed stand van Blokker in Hal 1 een boodschappentas met wielen voor maar 1,50 normaal kosten ze 5 euro En ik weet sowieso al dat Action ze op dit moment niet heb, dus scheelt je weer een rit
dat dacht ik eigenlijk ook al ja.. dat je ze op de beurs ook her en der (met wat spulletjes) kan kopen voor weinig. Crystal Clear heeft ook weleens zo'n actie gehad volgens mij.. maar misschien zat je trolley dan gelijk vol flessen
yep, maar met waardebon ben je 1,50 kwijt,, en deze waardebon heb ik gekregen bij de winkel van blokker (bij de ene blokker kreeg ik 'm erbij in me tas en bij de andere heb ik m van de balie gepakt)
De crystal clear trolley was maar een lomp ding! Heb hem een aantal jaar geleden gekocht, maar zit niks van versteviging in de 'rug' van dat ding zeg maar..dus hij sloeg steeds om, rijden op 1 wieltje etc..ramp! En eenmaal thuis snapte ik niet waarom ik dat ding had gekocht, was ook ongeveer het enige wat ik kocht.. voor mij geen hh-beurs meer, en al zeker geen trolley!
ben net terug...bij kwantum hadden ze dr wel nog maar geen leuke en niet zo stevig leek het...dus ik kijk wel op de hhb zelf en anders maar slepen...of te wel neit zoveel kopen