??? geen idee wat je hier nu mee bedoelt. sorry heb niet zoveel geslapen vanacht kan je het nog een keer vertellen maar dan op een voormij kinderlijkere manier. Nogmaals sorry heb niet zoveel geslapen vanacht en begrijp echt even niet wat je bedoelt.
Ik erger me als mensen hun richtingaanwijzers niet gebruiken, waardoor ik soms voor niks sta te wachten... (ook fietsers die hun hand niet uitsteken vind ik dus stom)
precies en het werkt echt hoor. Sommige mensen snappen gewoon niet dat het heel vervelend is als je 110 op de linkerbaan kachelt. Die blijven ook gewoon rijden tot ze iemand tegen komen die er langs wil. Ik ga dan altijd even dichtbij rijden zodat ze dat zien en dan gaan ze vanzelf op zij. Ik zie het altijd als: mag ik er even langs???
Mensen die 20-30 km onder de aangegeven snelheid gaan rijden.. Bijv 50 waar je 80 mag.. Zooo iritant! Voor de rest maak ik me niet zo druk.
Ja precies en als ze dan niet omgaan dan ietsje dichterbij en dan zeggen hey rot is op mot er langs zie je dat niet
Weet je wat NOG erger is? Mensen die hun auto van het contact afhalen voor een stoplicht omdat ze dan denken dat ze minder brandstof gebruiken en dan als het groen wordt nog de auto moeten starten! Dan ben ik dus groen en geel achter het stuur!:x
ow dat is zeker irritant. ik ben ook altijd aan het schelden in de auto. Zat vroeger ongeveer 3 uur per dag in de auto voor mijn werk. Nou dan kwam ik thuis moest ik altijd eerst even schelden voordat ik weer vrolijk was
En het ergste is dat mijn dochter vrolijk mee doet! Als iemand niet doorrijd hoor je van de achterbank: DOORRIJDUUUUH!
o ja, dat vind ik ook zo erg. Ik hoor aan mijn dochter wanneer ik er geergerd uitzie, dan roept ze: opsiete. que, het is alsof ik het geschreven heb.
Het moet niet fijn voor jou zijn om naast zo'n asociaal te moeten zitten. Je kunt ook gewoon van hem verlangen dat hij een paar rijlessen neemt voordat je weer met hem meerijdt. Met dat bumperkleven gaat het er niet alleen om dat je de verkeerde treft, het gaat er ook om dat hij anderen en jullie in gevaar brengt. Zulke mensen horen gewoon niet in het verkeer thuis. Ze horen de frustraties van zich af te trappen op de fietspedalen, niet op het gaspedaal. Je zegt zelf dat je wel laat merken dat je er langs wil door er dichter op te gaan zitten dus je bumperkleeft zelf ook.
Jaaaa,helemaal met je eens. Ik rijdt zelf ook motor,en ik vindt het zo asociaal en lomp om als er een motorrijder achter je zit je ruiten te gaan sproeien,alsof het met opzet gebeurd denk ik weleens! En ik houdt echt wel genoeg afstand,maar dan nog krijg je een walm over je mooie jack heen:x. Bumperkleven,daar heb ik ook echt een hekel aan,kan er echt zenuwachtig van worden als ze me aan het douwen zijn.
Fietsers die hun hand niet uitsteken als ze de bocht omgaan. Automobilisten die te beroerd zijn om even hun knipperlicht te gebruiken als ze afslaan. Zo moeilijk is het niet om even je richting aan te geven... Fietsers die 's avonds zonder licht rijden. Mensen die gewoon niet doorrijden.
ik heb net pas mijn rijbewijs en ik wordt dus heel nerveus als mensen mij zwaar geirriteerd aankijken omdat t parkeren niet direct lukt of de auto afslaat. Moet zeggen dat het nu wel goed gaat maar ik vond dat wel heel vervelend.
had ik ook last van hoor heb me rijbewijs sinds 9 november vorig jaar. maar na een tijd slaattie niet meer af en lukt het parkeren gelijk, en ga je je aan andere weggebruikers irriteren
ja, nou zo geweldig heb ik het er ook niet neer gezet. Als we net zo lomp met elkaar om gaan in het dagelijks leven als in het verkeer en dan net zo veel van elkaar verdragen, dan vind ik dat wel triest.
slaat weer nergens op. Als jij je irriteert aan iets wil dat niet zeggen dat je gelijk denkt dat je meer rechten bezit. Ik irriteer me ook dood aan mensen die met 80 op de linkerbaan rijden terwijl je er 120 mag en zo het hele verkeer ophouden, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik denk dat ik meer rechten bezit.
Volgens mij zijn deze dingen inmiddels allemaal wel al gezegd Maar toch even m'n lijstje. - geen richting aanwijzer op rotonde gebruiken. - te langzaam rijden. (bijv. 40 waar je 80 mag ) - bumperklevers. Bumperklevers hebben trouwens wel pech met mij. Als ze gaan kleven ga ik express de max snelheid aanhouden en geen tikkie harder Ook irri maar dat ligt aan de auto's en niet aan de bestuurder. Zijn van de felle koplampen die je tegenwoordig hebt. Als die dan in je binnen spiegel schijnen dan zie je gewoon geen enne *** meer.