Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Haha nice! Had het nog nooit zo bekeken, bedankt!

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Toen wij op vakantie waren irriteerde ik me gigantisch aan een man en vrouw.

We waren in het zwembad en hun kinderen, ik denk 4 en 2, zaten alleen in het water. Die man zat met zijn rug de andere kant op en die vrouw lag te dommelen en keek dus niet. Die oudste trok continu aan haar zusje en ook onderwater soms. Die oudste liep op een gegeven moment weg gewoon naar een ander bad en geen 1 vd ouders keek op. Kleinste liep of zwom gewoon alleen verder, niemand die oplette.

Nou ik ben dus continu die kinderen in de gaten gaan houden of ze niet verzopen waardoor mijn dochter steeds zei "maammmm je moet wel opletten, mamma je moet de bal gooien,maaammm" dus ik was helemaal niet meer zo met haar bezig.:(

Dus ik irriteerde me best aan die lakse ouders. Begin dan niet aan kinderen als je er niet op wilt Letten. 😑

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb ook nog een hele grote ergenis, misschien slaat het idd nergens op maar goed:

Ik heb 1 oppasgezin die nu al bijna 2,5 jaar bij mij komen. Van te voren uitgelegd dat ik met schooltijden zit enz...geen probleem.
    Maar al 2,5 jaar van die onnozele dingen, eerst bij de oudste: komen ze binnen: "hij mag nu een flesje"...uhh nee je weet dat ik nu eerst naar school moet he...
    Ze komen heel flexibel maar altijd rond het halen en brengen van en naar school. Dat je dat de eerste paar keer als ouders met niet schoolgaande kinderen niet onthoudt snap ik, maar na een paar keer moet dat toch duidelijk zijn, ander schrijf je het maar op.
    Komen ook doodleuk met de vraag: "moet je vandaag naar school" uhh ja wat denk je?
    Of om 2 uur komen met de jongste nu: " ja hij heeft net gegeten dus kan nu 2 uurtjes naar bed ongeveer:
    Uhh nee over een uur (is elke dag om 3 uur) moet ik naar school.

Echt je mag toch verwachten dat dat er nu wel inzit?

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat weet ik maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee.
    Komt ook mede doordat ikzelf weleens enorm ziek ben geworden door iets wat achteraf bedorven bleek te zijn.
    Ben echt nog nooit zo ziek geweest en wist niet waar ik het zoeken moest van ellende bleuhh

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    O'ja ik erger me ook wanneer mensen niet zo'n bordje achter hun boodschappen zetten op de band.
    Ik zet mijn boodschappen er nu gewoon op en zie wel wat er gebeurt.

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    Yes ik ook!

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De topictitel is waar irriteer jij je aan maar slaat nergens op?. Ik vind het zeker geoorloofd dat ik mij aan het snoepgebeuren irriteer, dus het slaat ergens op. Maar gezien de topictitel, zou ik het hier niet mogen plaatsen. ;)

Maarrrrrr ik heb er een gevonden die in het topic past. :D Vanochtend weer te maken met een wegafsluiting wegens wegwerkzaamheden. Hier erger ik mij, maar het slaat nergens op, want ik ben wel altijd blij wanneer de weg weer is opgeknapt.:)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ik irriteer me aan de schutting.
    Zondag kwamen we thuis en de buren hadden een nieuwe schutting geplaatst (we wisten dat er een nieuwe kwam )
    Alleen de palen staan aan onze kant.
    Bij de vorige ook, maar nu zijn het dikke vierkante :(
    Vorige waren ronde.

Snap niet waarom ze die überhaupt aan onze kant zetten en waarom het van die grote moeten zijn :(
    Baal er echt behoorlijk van.
    Had ze gewoon tussen de delen gezet ofzo.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh aan zoveel :D

- Meestal aan andermans kinderen. Dat komt omdat ik vind dat er momenteel niet zo veel opgevoed wordt. Krijsende kinderen tijdens het winkelen, rondrennende kinderen in een restaurant.. Laatst werd er met een boodschappenkarretje meermaals tegen mijn enkels aangereden. Moeder stond erbij en keer ernaar. Toen ben ik maar even goed boos geworden op het kind. (En vervolgens werd moeder uiteraard boos op mij omdat ik boos werd op haar prinsje)
    - mensen met zo'n bordje 'baby on board' op hun auto. Alsof ik je zonder dat bordje aan zou rijden en omdat je een kind aan boord heb het toch maar niet doe.
    - mensen die op 'mijn plek' parkeren.
    - als de producten die ik zoek in de supermarkt op zijn.
    - Langzame mensen. In de rij, tijdens het lopen, in de auto.. schiet gewoon op!

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Aan de nieuwe reclame van Knorr wereldgerechten, de burritos. Of eigenlijk aan dat vrouwtje! Ze kan er niks aan doen, maar ik kan die kop niet zien.

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48

Haha o goor he!!! Bij mijn schoonmoeder ook. Een tijd gelegen een fles curry die was 5 jaar over de datum. En nog erger, ze bewaart hem nooit in de koelkast.

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik irriteer me echt mateloos aan het feit dat ik elke keer als ik naar mijn werk moet achter iemand zit die met 40 over de dijk gaat.
    Rij verdorrie gewoon 60 ja

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Haha ja dat kan ik ook niet hebben. Mag je 50 gaan mensen 40 rijden.. Waarom?! En als je niet kan inhalen is het helemaal irritant.

Ik kan me ook ergeren aan bepaalde mensen terwijl die mensen in feite helemaal niks verkeerds doen. Ik spreek dat natuurlijk niet uit en ik vind het ook best vervelend dat ik dat heb maar ik kan er niks doen.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Kruimels in mn shirt van toastjes :D

dat er verder niks lekkers in huis is

en.. dat ik een snor heb :D hele lichte blonde haartjes weinig mensen zien ze maar ik zie ze elke keer heel goed als ik in de spiegel kijk!

15. Over reclames gesproken; net als je dacht dat de Jumbo niet verder kon zinken dan de reclame met dat afschuwelijke nummer, komen ze met een ZELF INGEZONGEN VERSIE :x

16. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik irriteer mij aan die reclame niet omdat het moet maar omdat het kan.
    Vreselijk 😒😑

17. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Die reclame van Tuc, met die geit. Slecht gezongen, slecht lied, slecht verhaal, totally random.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit zei ik net gisteren tegen m'n man haha. Net alsof ik het dan wel fijn vind als je m'n auto in de poeier rijd hahaha.

No way dat zo'n ding in onze auto komt :D

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Dit is zeer irritant. Hier in de buurt is een 80 km weg die over gaat in 50 km. Bij de 80 km rijden ze 60 en bij het 50 gedeelte gaan ze 70 rijden. Zo vaag, al zo vaak meegemaakt.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Op dit moment aan mijn Turkse achterbuurvrouw. Die is zo lekker aan het koken (of bakken ) al Die lucht komt mijn slaapkamer binnen en nu heb ik honger 😁😁

Misschien dat ik er langs ga 😉😈😆

Deel Deze Pagina