momenteel aan de pakketbezorger, zou tussen 2 en 4 komen, dus ik na het eten gauw in de auto naar de fietsenmaker om fiets van zoon op te halen, gauw door de supermarkt, om 2u weer thuis... en na 1,5u nog steeds geen pakketbezorger En dan nog erger, als hij is geweest kan ik de doos nog niet openmaken omdat de kinderen het nog niet mogen zien.
Ik erger me kapot aan1 van die drie wielrenners uit de Amstel Radler reclame, dat blonde mannetje hoe die echt zo overdreven in zijn biertje hapt en dan zijn hoofd zo laat hangen, vreselijk! Tja, waar je je maar aan kunt ergeren haha!
Ik irriteer me mateloos aan de buurvrouw die tegen haar zoon van bijna 4 nog steeds met een babystemmetje praat. Het kereltje loopt de hele dag te zeuren en te jengelen en ik denk er weleens over om over de schutting te roepen dat ik ook de hele dag zou janken als er zo tegen me gepraat werd. Maar dat doe ik natuurlijk niet
De hond van de buren spant echt de kroon. Onze bestraatte tuinen zitten tegen elkaar aan, omringd door muren dus het klinkt lekker door. Grote herder, achter een metalen hek. Blaft tegen alles dat in de buurt komt. Wanneer 's ochtends de kinderen langsfietsen die einde vd straat naar school gaan, houdt hij niet op. Als ik boven de rolluiken open doe, blaft hij. Als ik in mijn eigen tuin sta, blaft hij. Zelfs als ik via de voordeur mijn huis in ga, blaft hij. En de buurman vindt dat okee, omdat het een waakhond is. :x Slaat eigenlijk wel ergens op, deze ergernis. Dat de buren dit de bedoeling vinden, dat slaat echt nergens op.
Aaaargh, waarom? Daar erger ik me dus mateloos aan, ik houd altijd mijn portemonnee in mijn hand bij het inpakken en zodra alles is gescand betaal ik en pak ik de rest in.
Booschapen oftoppic. gooi zoveel in de kar en dan betalen. maar dan heb ik de zware dingen voor op de band liggen en dan naar licht scheeld zoveel. dan loop ik naar een plek en doe het netjes hahah. ofikbestel hahah
haha ik wou haar ook net quoten dit is van het boodschappen doen wel 1 van mijn grootste ergernissen hoor
Ik heb misofonie, dus ik erger me aan dingen waarvan anderen denken wth hoezo? voornamelijk geluiden zoals een tikkende klok of mensen die smakken met hun eten en verklein woorden, ik word er echt razend om en zeg er ook echt wat van! ook visueel kan ik me aan dingen storen, als iets scheef staat of openstaande brieven bussen, zo stom!
Wilde net gaan schrijven: mijn collega die met zijn balpen klikt, telkens open en dicht zeg maar. Grrrrrr! Weet me altijd net in te houden om niets te zeggen.
Dat ik niet weet of een bepaalde vraag nu wel of niet in de lounge "mag", ivm de reactie die daar weer op kan komen "hoort niet in de lounge".
Nou zeg maar wat is je vraag? Ik ben van de forumpolitie dus ik denk dat ik het wel goed kan inschatten
Mijn vraag gaat indirect over oudere/al volwassen kinderen. Maar er kan net zo goed " man van middelbare leeftijd " staan.
Heeft dat serieus een naam? Ik heb dat dus ook. Er hangen hier geen klokken in huis. Nee ik lieg, er hangt er 1 maar die doet het niet omdat ik de batterij er uit heb gehaald Wij eten niet met ze viertjes aan tafel tijdens het avond eten omdat ik gewoon echt niet tegen al die eet geluiden kan. Ik word echt woedend als ik dat hoor. Wij eten alleen op vakanties samen als gezin aan een tafel maar dan heb ik oordopjes in Het is hier dus echt heel extreem en ik kan er echt niets aan doen. Maar goed, heb dus nooit geweten dat daar een benaming voor was.
Ik erger me aan mijn man. Wat kan hij zeuren en doordrammen zeg. Net een klein kind bah. En dat mijn jongste altijd papier wil knippen als ik net de vloer gedaan heb. Verder erger ik me niet zo snel .
De mensen zchter de kassa gooien hier dan rustig of de spullen van de volgende klant tussen de mijne of duwt mijn spullen op de grond. Moet wel zeggen duurt nog max. 2 minute voor ik betaald heb.
Ik zet alles dus zo op de band dat zwaar het eerst gescand wordt etc. Mijn tassen staan open in de kar. Portemonnee ligt onder het pinkastje. Mocht mijn tas dan nog niet ingepakt zijn, wat dus zelden het geval is, betaal ik tussendoor een ondertussen pak ik verder in. Ik begrijp gewoon niet waarom je zou wachten met inpakken? Haha!