Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    momenteel aan de pakketbezorger, zou tussen 2 en 4 komen, dus ik na het eten gauw in de auto naar de fietsenmaker om fiets van zoon op te halen, gauw door de supermarkt, om 2u weer thuis... en na 1,5u nog steeds geen pakketbezorger :D En dan nog erger, als hij is geweest kan ik de doos nog niet openmaken omdat de kinderen het nog niet mogen zien.

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.228
    1.876
    113
    Dat de baby tel ding verlopen is van heeeeeeeeel veel dus geen idee hoe jong ze zij....

3. Selly

Selly Actief lid

22 feb 2010
    222
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik erger me kapot aan1 van die drie wielrenners uit de Amstel Radler reclame, dat blonde mannetje hoe die echt zo overdreven in zijn biertje hapt en dan zijn hoofd zo laat hangen, vreselijk!

Tja, waar je je maar aan kunt ergeren haha!

4. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik irriteer me mateloos aan de buurvrouw die tegen haar zoon van bijna 4 nog steeds met een babystemmetje praat.
    Het kereltje loopt de hele dag te zeuren en te jengelen en ik denk er weleens over om over de schutting te roepen dat ik ook de hele dag zou janken als er zo tegen me gepraat werd.

Maar dat doe ik natuurlijk niet;)

5. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begin mij er behoorlijk aan te ergeren dat ik om de haverklap moet plassen XD

6. Manque

Manque Niet meer actief

De hond van de buren spant echt de kroon. Onze bestraatte tuinen zitten tegen elkaar aan, omringd door muren dus het klinkt lekker door. Grote herder, achter een metalen hek. Blaft tegen alles dat in de buurt komt. Wanneer 's ochtends de kinderen langsfietsen die einde vd straat naar school gaan, houdt hij niet op. Als ik boven de rolluiken open doe, blaft hij. Als ik in mijn eigen tuin sta, blaft hij. Zelfs als ik via de voordeur mijn huis in ga, blaft hij. En de buurman vindt dat okee, omdat het een waakhond is. :x

Slaat eigenlijk wel ergens op, deze ergernis. Dat de buren dit de bedoeling vinden, dat slaat echt nergens op.

7. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Aaaargh, waarom? Daar erger ik me dus mateloos aan, ik houd altijd mijn portemonnee in mijn hand bij het inpakken en zodra alles is gescand betaal ik en pak ik de rest in.

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.228
    1.876
    113
    Booschapen oftoppic.
    gooi zoveel in de kar en dan betalen.
    maar dan heb ik de zware dingen voor op de band liggen en dan naar licht scheeld zoveel.
    dan loop ik naar een plek en doe het netjes hahah.

ofikbestel hahah

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home

haha ik wou haar ook net quoten
    dit is van het boodschappen doen wel 1 van mijn grootste ergernissen hoor :D

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb misofonie, dus ik erger me aan dingen waarvan anderen denken wth hoezo? voornamelijk geluiden zoals een tikkende klok of mensen die smakken met hun eten en verklein woorden, ik word er echt razend om en zeg er ook echt wat van! ook visueel kan ik me aan dingen storen, als iets scheef staat of openstaande brieven bussen, zo stom!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wilde net gaan schrijven: mijn collega die met zijn balpen klikt, telkens open en dicht zeg maar. Grrrrrr! Weet me altijd net in te houden om niets te zeggen.

12. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Dat ik niet weet of een bepaalde vraag nu wel of niet in de lounge "mag";), ivm de reactie die daar weer op kan komen "hoort niet in de lounge".

13. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    M'n schoonmoeder op dit moment. Kan iemand haar ff ophalen?

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou zeg maar wat is je vraag? Ik ben van de forumpolitie :p dus ik denk dat ik het wel goed kan inschatten ;)

15. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Mijn vraag gaat indirect over oudere/al volwassen kinderen. Maar er kan net zo goed " man van middelbare leeftijd " staan.

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heeft dat serieus een naam?
    Ik heb dat dus ook. Er hangen hier geen klokken in huis. Nee ik lieg, er hangt er 1 maar die doet het niet omdat ik de batterij er uit heb gehaald :)

Wij eten niet met ze viertjes aan tafel tijdens het avond eten omdat ik gewoon echt niet tegen al die eet geluiden kan. Ik word echt woedend als ik dat hoor. Wij eten alleen op vakanties samen als gezin aan een tafel maar dan heb ik oordopjes in :( Het is hier dus echt heel extreem en ik kan er echt niets aan doen.

Maar goed, heb dus nooit geweten dat daar een benaming voor was.

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Ik erger me aan mijn man. Wat kan hij zeuren en doordrammen zeg. Net een klein kind bah.

En dat mijn jongste altijd papier wil knippen als ik net de vloer gedaan heb.

Verder erger ik me niet zo snel ;).

18. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    De mensen zchter de kassa gooien hier dan rustig of de spullen van de volgende klant tussen de mijne of duwt mijn spullen op de grond. Moet wel zeggen duurt nog max. 2 minute voor ik betaald heb.

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zet alles dus zo op de band dat zwaar het eerst gescand wordt etc. Mijn tassen staan open in de kar.
    Portemonnee ligt onder het pinkastje.
    Mocht mijn tas dan nog niet ingepakt zijn, wat dus zelden het geval is, betaal ik tussendoor een ondertussen pak ik verder in.
    Ik begrijp gewoon niet waarom je zou wachten met inpakken? Haha!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denk dat het wel in de lounge kan ;)

Deel Deze Pagina