Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mensen die boven of onder een roltrap stil gaan staan en gaan bedenken waar ze heen moeten.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben kleren van ons zoontje kwijt. 2 shortjes. Van die hele dunne en ben ze nu al een week aan het zoeken.

Ik denk ik ga hier even klagen, misschien dat ik ze dan wel vind

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaha ja dit is echt zo! En dan blokkeren ze ook nog eens de doorgang waardoor er niemand langs kan.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh en ik vind het irritant dat sokken op mysterieuse wijze altijd verdwijnen. Zo kom ik om in de sokken en zo heeft mijn zoon nog maar 3-4 paar. En ze zijn nergens en komen ook nooit meer tevoorschijn.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb nu de 2e Albert heijn zak vol zitten met enkele sokken.
    heb in de week simpele grijze sokken bij de action gehaald. Ze zitten goed dus ik denk dat ik die schap ga leeghalen in de action :p

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Aan de buren die eerst hun beide caravans ongeveer 3 weken in de straat hadden staan (daarbuiten hebben ze gezamenlijk 6 auto's). Nu zijn ze op vakantie met achterlaten van 3 van die auto's. Op zich logisch en niet ergerlijk, maar 1 van die auto's hebben ze zo geparkeerd dat dat ding 2 vakken inneemt (staat zo dat er niets voor of achter kan) en de andere staat zo ver van de lantaarnpaal dat hij anderhalve plek inneemt. Dit zodat zij, als ze over 3!!!!! weken terug komen die caravans recht voor de deur kwijt kunnen. Die zullen er dan waarschijnlijk net als vorig jaar weer 3 a 4 weken staan nadat ze terug zijn.

Zou je een overvloed aan plekken hebben dan vind ik het prima, maar je komt hier je auto al bijna niet kwijt.

7. Zooo, die zou ik echt onderstickeren met 'Douchebag Parking'-stickers.. :)

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Alles waar ik mij aan erger is terecht en slaat dus ergens op :D

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik erger me altijd erg aan de steekproeven die ik 9 van de 10x heb bij Albert Heijn of Jumbo. Op de 1 of andere manier ben ik heel vaak de l*l. Denk je snel te zijn met je handscanner, word je er altijd weer uitgepikt voor een steekproef. ;)

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Jaa dat heb ik dus ook altijd! Bloedirritant.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    weg laten slepen ofzo kan zeker niet?

12. Manque

Manque Niet meer actief

Die auto waar niks voor of achter kan, staat die in de versnelling geparkeerd? Want zo niet, dan kun je hem een stukje naar voren duwen ;)

Voor caravans en campers bestaan trouwens regels, in de meeste gemeenten mag je die maar drie dagen laten staan. Daarna kun je er melding van doen.

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja echt wel. ;)

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.698
    5.726
    113
    En er wat van zeggen kan niet? ( als ze terug zijn ) dat zou ik echt niet pikken :$

15. Tessje1979

25 jun 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja dat had ik ook!!! Ik weet precies over welk topic het gaat en ook ik ben gestopt met lezen :D

Ik heb het ook met het verkeerde gebruik van 'hun' zoals: 'hun hebben dat gedaan'. Het is ZIJ hebben dat gedaan!!!!!

16. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Vandaag heb ik iets gemerkt wat ik toch ook wel best irritant vind.
    Merk dat in het best irritant vind als ik iets tegen iemand aan het vertellen ben en dat diegene dan gewoon met iets anders bezig is, of gewoon zijn/haar hoofd weg draait omdat er in die richting iets gebeurd. Ik denk dan vaak, is het niet interessant wat ik te melden heb, kijk mij gewoon aan als ik tegen je praat. Ik vind het gewoon onbeschoft.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Ja ga ik ook zeker doen.

@manque: dat heb ik nog nietgeprobeerd.

18. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik heb een collega die best luid is; hij valt graag op en heeft ook nog eens een hele harde stem. Best irritant als hij aan het bellen is of zo.... Maar ik erger me echt kapot wanneer hij 's ochtends het kantoor binnenkomt. Hij schreeuwt gewoon. "GOEDE-MORGEN!!!" Zo luid dat iedereen stopt waar hij/zij mee bezig was. En iedere keer wil ik hem het liefst een pak rammel verkopen :)

19. Fashionlover

15 jul 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al die busjes die her en der op de stoep geparkeerd staan. Ze zijn te lui om ze normaal te parkeren waardoor er onveilige situaties in de wijk voorkomen.
    Ook een man die zijn taxibusje een minutenlang laat warmlopen om kwart voor zeven in de morgen.
    Hij pikt ook standaard de plaatsen in en moet twee maal zijn bus gebruiken per dag. Ongelooflijk dat dit kan.😁😁ff frustatie kwijt!!

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Een caravan mag maar 3 dagen staan in de straat.
    Ik zou dus als ze terug zijn en de sleurhut staat er langer dan 3 dagen gewoon de gemeente bellen. Die komen langs. Probleem opgelost :)
    Onze buren hebben een vouwwagen en die hadden ze op het gras geparkeerd voor onze deur. al anderhalve maand. bij toeval kwam de gemeente langs en die belde eerst bij ons aan omdat hij dacht dat de vouwwagen van ons was. Hij moest diezelfde dag nog weg en ze zouden het controleren. Is nooit meer voorgekomen :) en ik had niet eens zelf gebeld!

Deel Deze Pagina