Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aries

Aries Niet meer actief

Ik zie genoeg dingen die ik wel ergens op vind slaan, hoor. :)

Die van mij geloof ik niet: mensen die midden in een gesprek een paar keer moeten niezen. :D Ik vind het weer irritant van mezelf dat ik me daar aan erger, want daar kunnen zij ook niks aan doen.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mensen die een appel eten

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ooooh over het verkeer ga ik maar niet beginnen want eigenlijk erger ik me aan iedereen die uberhaupt op de weg is als ik daar ook ben :D

En rijden over de dijk: als ik fiets, erger ik me aan alle auto's die over de dijk rijden. En als ik in de auto over de dijk rijd, erger ik me aan alle fietsers die er over moeten :D

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Op nr 1:
    Mensen die te langzaam of onnodig links op de snelweg rijden. Ik vraag me altijd af of ze expres de weg op gaan om lekker weer eens een file te veroorzaken ;)

5. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Aan mn vriend of familie als ze langzamer eten dan ik haha.. slaat echt nergens op.. i know

6. Veera

Veera Niet meer actief

Vreemde mensen in t algemeen :) op drukke zaterdagen in het centrum, Ikea op zondag, opening van Primark. Ga allemaal weg!!
    Vooral als ze (perongeluk) tegen mij aanstoten, dan heb ik direct ruzie.

En mensen die in de supermarkt cash gaan betalen met allerlei muntjes en centjes die nog geteld moeten worden

7. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Als iemand mee zit te kijken op de iPad als ik erop bezig ben

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Dat had ik toen ze kleiner waren ook...steeds achter ze opruimen snel zodat het niet teveel zooi was...

Maar ik betrapte mezelf er laatst op dat toen ik naar de racebaan met allemaal lego en duplo keek...midden in de woonkamer...dat ik dacht:

Wat gezellig al dat speelgoed :$

Ik vond het gewoon gezellig ineens en liet het erg graag liggen.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

- mensen die yoghurt eten in de trein.
    - mijn buren die mij altijd aanspreken zodra ik een voet buiten de deur zet.
    - mijn buren die de ontwikkeling van mijn dochter zo nauwlettend in de gaten houden en daardoor teveel privé info vragen. (Ontwikkeling van dochter loopt op meerdere vlakken achter)
    - mensen in de supermarkt die het hele gangpad blokkeren omdat ze net dat ene zakje saus zoeken.
    - mensen die hun brandende peuk neergooien en niet uittrappen
    - ganzenpoep. Wij hebben momenteel zo'n 30 ganzen in ons park hier vlakbij. Sommige delen van het looppad zijn gewoon glad van die poep

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Als mijn man me aan het einde van de dag vraagt of ik geen tijd had om op te ruimen....

Dan denk ik OMFG ik heb vandaag wel 3x! Opgeruimd maar de kamer opgeruimd houden is een drama met de meisjes!

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Op dit moment aan mijn collega, we zouden samen wel/niet naar een bruiloft gaan van een andere collega. Uiteindelijk gaan we samen, maar ik vind het nu niet meer leuk om met haar te gaan. Gelukkig gaan we voor d bruid ☺️

12. Manque

Manque Niet meer actief

- De aanblik en de geluiden van de buren. Hun hele bestaan eigenlijk.
    - Mensen die me zomaar aanraken.
    - Mensen die in de weg staan. Supermarkten zijn echt niet fijn.
    - Mensen die met hun pen klikken, op tafel tikken etc.
    - Mensen die vragen hoe het met me gaat, maar waar ik helemaal niet aan wil vertellen hoe het echt met me gaat.
    - Huisdieren in het algemeen.
    - Post.

Kortom, ik ben een zuur mens dat op de heide had moeten wonen. Helaas beoefen ik een sociaal beroep en kan ik geen huisje op de heide betalen.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik irriteer mij aan mensen die continue moeten zeuren over de spelling van sommige mensen. Dat iemand een ander wil corrigeren als hij/zij een belangrijk iets moet schrijven dan zeg ik oke, maar iemand gaan corrigeren op een forum vind ik echt zo zinloos.

Ook kan ik mij echt dood irriteren aan andermans smak geluidjes. Brrrr. Iemand die bijvoorbeeld vlak naast mij een zakje chips eet of een appel eet zou ik echt serieus kunnen vermoorden. Klinkt echt heel overdreven en slaat dus inderdaad helemaal nergens op maar ik kan serieuze moord neigingen krijgen als ik iemand hoor eten. Verschrikkelijk!

14. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    - Mensen die mij ontzettend geïrriteerd aankijken als ik 1,5 meter achter ze vraag of ik erdoor mag met mijn kinderwagen. Kan het ook niet helpen dat die wagen zo lang is, en ik vertik het om de wagen op de rem te zetten, naar ze toe lopen en vragen of ik er langs mag en weer terug. (Tweelingwagen waar ze achter elkaar zitten).
    - In dezelfde categorie dat ze boos zijn op mijn dochter omdat ze naast de wagen loopt. Dan ben ik inderdaad breed maar ze heeft geleerd dat ze tijdens het lopen de wagen vasthoudt. Zo kan ik haar beter bij me houden omdat ik mijn handen vol heb met die grote wagen.
    - als mijn man de kopjes met de oren de verkeerde kant op zet in de kast.
    - veel dingen die hierboven al genoemd zijn over het verkeer.
    - speelgoed. Ze spelen super lief maar ik kan zo slecht tegen de rommel die het geeft.

15. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Matrixborden op de snelweg. Ik zie zelf ook wel dat er geremd wordt of dat we (bijna) stilstaan.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Als de deur op een kiertje blijft staan. Doe het dan gewoon óf open, óf dicht! Grrr

17. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Momenteel bijna overal 😂

Normaal gesproken niet zo erg last van, maar deze zwangerschap en helemaal nu op het einde kan ik echt om alles en niets ontzettend boos en geïrriteerd raken:)

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Momenteel dat ik geen stukje kledingstuk van zoon kan laten slingeren of de kat gaat er op liggen slapen. Als ze de kans krijgt slapen ze ook samen in zoons bed. Heel vertederend, maar niet zo fris...

19. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Aan mensen die fluiten zooo irritant
    en aan mensen die niezen of hun neus snuiten. Dat klinkt gewoon zo smerig.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aan mensen die niet aan social media doen (wat overigens natuurlijk prima is) en dan doen alsof ze heel veel beter zijn dan jij, omdat jij wel Facebook o.i.d. hebt. De schande. ;)

Deel Deze Pagina