Haha ik dacht al dat ik raar was dat ik nog geen jassen heb gekocht. Pas wanneer het kouder wordt zie ik wel verder. Ga echt geen half jaar/jaar van tevoren bezig houden met een winterjas. En ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die de zomer erg vind meevallen. Oke het is geen weer om hele dagen op strand te bakken ofzo, maar verder vind ik het prima weer. Hoef geen jas aan en kan gewoon op slippers lopen. Is ook een irritatie, dat geklaag over het weer.
Haha, echt he! Mijn moeder klaagt als het 23 graden van de zomerse warmte is. Ik vind dat zelf gewoon lekker. 3 x raden op hoeveel graden haar verwarming in de winter staat... iets met een 2 en een 3. Bij mijn schoonfamilie is het soms wel 50 graden en daar zeuren ze niet eens over de extreme hitte haha.
Ik vond dat ook altijd raar, kocht normaal altijd mijn winterjas pas ergens in de herfst. Maar nou zag ik vorige week DE winterjas en heb die dus ook meteen gekocht, want je zal zien dat ie weg is als ik 'm later wil kopen.
Ik heb in de zomer (juli was het zelfs geloof ik) ook eens een winterjas voor mijn dochter gekocht maar dat was gewoon omdat het echt mooi geprijst was, was nog van de collectie van het jaar ervoor en ze moesten er snel vanaf.
als je er echt tegenaan loopt vind ik het wat anders, maar echt al specifiek er voor naar de winkels gaan/op internet kijken? Nee dat komt eind september ofzo wel een keer
mijn zus is altijd vaag over waar ze is en met wie. Als ik het vraag is het : 'wij zijn weg', 'we zijn met vrienden'... ik stoor mij er zo aan dat ik het nu terug doe in de hoop dat ze het snapt ... maar helaas het wordt steeds vager..
Aan mensen die "slissen". Gaat nergens over en ze kunnen er niets aan doen, maar vind het zo irritant om naar te luisteren....
Aan de topictitel, ik wil steeds reageren want er moeten toch dingen zijn waar ik mij aan erger maar ik kan niets bedenken. Nu wel dus Ik kom er vast nog wel op, een supermarktergenis ofzo. O ja! Ik weet het, advertenties op marktplaats waar je alleen een doos ziet, of de bovenkant van de zak met kleding/speelgoed oid.
Dat auto rijden een ramp is in het dorp omdat daar zo'n mooi parkje is waar die pokemons komen ofzo. elke keer 3x kijken of ze nu wel of niet zien dat ik kom die lijken namelijk zomaar over te steken omdat het schermpje belangrijker is dan omgeving.
Haha, de winterjassen liggen al vanaf begin van het jaar klaar. Ik irriteer mij meer aan de volle pond betalen, als ik het ook van tevoren voor 1/3e kan kopen. Daar is ook weer mooi kleding mee te kopen. Oja net weer een irritatie. Was er een topic verplaatst. Koste het mij een tijdje om door te hebben dat ik in een hele andere rubriek zat. En ik maar denken wat plaatsen er vandaag een hoop mensen hier wat niet in de lounge hoort xd
Ik irriteer me aan het feit dat de pepernoten nog niet in de schappen liggen... Waarom moet dat zo lang duren? Nee... Ik irriteer me niet zo snel eigenlijk.
Ik koop m'n jas altijd september haha! Dan liggen de meeste in de winkel en heb je vollop keus. Ben toch altijd bang achter het net te vissen als ik pas oktober ofzo ga kijken.
NIET!!! Ik ben bezig om van mijn vakantiekilo's af te komen maar in het weekend mag ik cheaten. Nou, dan weet ik het wel
Misschien vindt die andere buurvrouw dat wel heel gezellig? Mijn buurvrouw is toevallig mijn beste vriendin en onze kinderen even oud dus wij zitten ook dagelijks bij elkaar. De kinderen vinden het heel leuk en wij ook!
Oh sorry, ik dacht dat ik het ergens gelezen had, maar kan het nou niet meer terugvinden. Maar als troost zie ik wel dat er een pepernotenwinkel in Amsterdam zit die het hele jaar door verkoopt: Pepernotenwinkel in Amsterdam | Amsterdam-Nu.nl
Jumbo heeft ze al toch? Zag het op fb voorbij komen. En Albert Heijn zal snel volgen. Stond erbij in elk geval