Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Mensen zonder kinderwagen of slecht ter been te zijn in winkel o.i.d. de lift pakken.

Vanmiddag dus ook bij de Primark. Ze hebben daar notabene roltrappen en er stormt me toch een groep naar binnen toen de lift openging.
    Een vrouw met haar kinderwagen kon er niet eens meer bij.
    Nou mooi dat ik de liftdeuren opendrukte en zei dat de anderen dan maar plaats moesten maken als het niet zou lukken. Toeiii..

2. Logan

Logan Niet meer actief

De jumbo hier niet, ik kijk sinds deze week namelijk elke dag :p

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.432
    113
    dat er niks uit mn handen komt vandaag. Kon vanmorgen al amper mn bed uitkomen en heb al 1 wasmachien aangezet en 2 blikken soep warm gemaakt ;) en ik overweeg om zo de frietpan of de oven (voor pizza) aan te gooien... Ben alleen met de kinderen, man komt vannacht ofzo weer terug.
    Kinderen zijn ook moe, gister naar de ZOOmeravond van blijdorp geweest, ze lagen pas om half 11 op bed. Net wel 2 uurtjes buiten gezeten terwijl hun speelden, dat was wel lekker.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.700
    5.728
    113
    Aan mijn vriend die nooit wakker word van onze dochter in de nacht. Dus ik kan er al een week bijna elke 2 uur er uit als het niet sneller is. Lekker voor hem natuurlijk maar oooo wat irriteer ik mij er aan :(

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.378
    2.857
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Aan mensen die over me oordelen wanneer ik de lift pak, omdat je nu eenmaal aan de buitenkant niet kan zien dat ik 8 knieoperaties heb gehad en opzich prima loop, maar vaak veel pijn krijg van traplopen.:D

6. Eline88

Eline88 Niet meer actief

En stilstaan op een roltrap doet ook pijn?

7. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Dat je altijd iedereen die aanwezig is moet feliciteren met de jarige. (Met bijbehorende 3 kussen of handje)

'Gezondheid' moeten zeggen na het niezen.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    Gelukkig snap je zelf dat deze ergernis inderdaad nergens op slaat:D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    Ik erger me aan eetgeluiden (misofonie), ik weet dat het nergens opslaat, maar echt....

Verder snurkt onze jongste als een bouwvakker, en stiekem... Heel stiekem... Irriteert dat geluid me 's nachts...

10. Logan

Logan Niet meer actief

Zo jammer dat je niks kan zien he? Ik heb al vanaf 9 weken last van mijn bekken en de trap op is zo'n opgave. Je had mensen soms moeten zien kijken als ik in de lift stapte. Jammer hoor, al was ik 'lui', die lift is er voor iedereen toch ;)

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.432
    113
    vind het wel verschil maken of je alleen bent (of met 2) of met een hele groep zoals Warboel zegt. Als je alleen of met 2 ben kan iemand met kinderwagen of rolstoel er over het algemeen nog wel bij, als er een groep van 10 in gaat niet. En ik geloof niet dat een hele groep een niet-zichtbaar "handicap" heeft

12. Logan

Logan Niet meer actief

Klopt. Ik reageerde ook op Suzy85 ;) Ik snap best dat dat vervelend is, al had ik in dat geval denk ik gewoon een rondje gewacht.

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.432
    113
    was ook geen aanval hoor :) wilde het even *ships wat was het woord, rothormonen...* nuanceren?
    Ik zou in jouw/jullie situatie ook de lift pakken als dat kon ipv trap gaan lopen.

en dat is ook mijn ergernis, ik vergeet woorden of zeg iets heel anders dan ik bedoel. Dat man maandverband moet kopen ipv wc-papier bijvoorbeeld ;)

14. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Aan mensen die in de kinderwagen willen kijken. Eigenlijk best slecht van me, ik zou misschien wel trots m'n kroost moeten showen, maar echt, ik heb er zo de schijt aan. Al die opmerkingen. Ik wil gewoon door, m'n boodschappen doen en voor de volgende voeding weer thuis zijn en niet al die verhalen aan horen van mensen van wie de schoonzus van de buurvrouw van hun vriendin ook een tweeling heeft. Of voor de zoveelste keer uitleggen dat eeneiige tweelingen niet erfelijk zijn.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hihi, ik snap het hoor :). Heerlijk die hormonen he? Heel bekend namelijk :p

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.432
    113
    de kinderen vinden het wel leuk ja :D Die moeten ineens in bad eten of naar buiten ipv naar bed haha

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Zoals boven al gezegd: Het is wat anders als je met een hele groep de lift binnen komt RENNEN (en ik maak echt geen grapje, het was RENNEN).

Helaas weet ik maar al te goed hoe het is om bekkenpijn te hebben. Dus ik zal zeker niet oordelen over een individueel geval. Je ziet inderdaad niet alles!

Maar om met zeven man in de lift te gaan staan (het lijkt me echt stug dat zeven man uit eenzelfde ploegje 'shoppers' allemaal last hebben van iets waardoor ze de ROLtrap niet kunnen pakken), zodat er vervolgens een vrouw die de roltrap niet eens kan pakken (want kinderwagen).. Ja, daar kan ik me oprecht aan irriteren.

18. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Oeps... liep weer een pagina achter :).
    In jullie geval zou je niet eens een rondje hoeven wachten. Terecht dat je dan de lift pakt!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Haha relax :) ik snap je frustratie zeker!

20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Het slaat nergens op als in; zonde van mijn tijd ;), maar verder vind ik het eigenlijk wel terecht.
    Sorry, maar nu ik met kinderwagen loop pak ik de lift omdat het MOET. In ieder geval in winkels, of bij de parkeergarage e.d.

Maar zodra dat ding de deur uit gaat en dochter goed genoeg kan lopen om samen de trap te pakken; dan is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de lift in een winkel te pakken wanneer daar geen andere reden voor is.

Ik bedoel: kijk naar Logan en Suzy85. Die hebben last van hun bekken, benen o.i.d.
    Sorry, maar ik vind het in zo een geval ronduit asociaal als je dan als gezonde vrouw, met gezonde, energieke kinderen de lift pakt en mensen moet laten wachten die dat ding op dat moment beter kunnen gebruiken.

Maar goed: als ik buiten de lift had gestaan had het me waarschijnlijk geen ene biet kunnen interesseren en had ik gewoon netjes mijn beurt afgewacht. Ik vond het in dit geval vooral sneu voor de vrouw die daar stond en er echt letterlijk niemand was die even opzij stapte of ruimte wilde maken.

Deel Deze Pagina