Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het ook echt asociaal dat je bij een lift iemand die zichtbaar iets heeft laat wachten, met z'n allen. Kijk, soms zie je niks. Toen ik last kreeg van m'n bekken zag niemand dat en had ik geen buikje dus werd ik wel eens vreemd aangekeken. (Zelfs eens weggestuurd uit een winkel omdat ik ging zitten op het bankje waar je schoenen kon passen.)
    Maar als je toch zíet dat iemand echt niet anders kan, nee asociaal. Ik vind dat een ergernis die toch wel ergens op slaat.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Ooo bah... Letterlijk er uit gestuurd? Sowieso lekker klantvriendelijk maar niet heus :).

Ik weet er helaas alles van. Bij dochter liep ik rond de 12 weken al rond als een pinguïn.
    Staan, lopen... alles deed eigenlijk verschrikkelijk zeer. Behalve fietsen :). Vervolgens kreeg ik bloedarmoede + een lage bloeddruk, dus uiteindelijk had ik nergens fut meer voor.
    Pluszijde: ik zag er geweldig uit op een één of andere manier. Keerzijde daarvan: niemand nam me daardoor serieus. Incluis mijn lieftallige man.

Gelukkig daalde ze redelijk vroeg in met 30 weken en kreeg ik ijzertabletten. Dus de laatste 8 weken was ik weer aardig 'te been'. Voor zover dat kan in het laatste trimester dan :p.

3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.378
    2.857
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    #623 Suzy85, 19 aug 2016
    Laatst bewerkt: 19 aug 2016
    Dat zeg ik niet. Ik heb het over trap LOPEN. Lang niet overal is een roltrap he ;).

En ik reageerde niet op de groep die dat deed of de roltrap die er was, maar meer in het algemeen omdat ik echt heel vaak hierover al opmerkingen heb gekregen en dat is heel irritant. Oordelen is makkelijk, maar je weet niet altijd alles.
    Daarbij ben ik toch ook echt van mening dat ook de lift door iedereen gebruikt mag worden en helaas betekent dat dat er weleens gewacht moet worden. Nergens staat dat je een reden moet hebben om de lift te pakken.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mijn ergernis gaat nergens over maar ik word zo bloed agressief van mensen die een appel eten in de trein. Dat geluid!! Een appel bijt je niet, je scheurt er een stuk vanaf en gaat vervolgens malen..
    The horror!! 😂😂

5. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Een week?? Ik ben al 1,5 jaar de Sjaak.... En owee als ik te veel pijn in mijn rug heb en hem wakker maak om even te gaan kijken.... Dan barst de hel los en is hij de rest van de dag bloedsjagerijnig...
    Ik heb het op een bepaald moment maar opgegeven, behalve in de vakantie, ik vond dat ik ook een paar nachten recht had op een beetje nachtrust. Daarnaast was ik ook nog hondsmisselijk dus heeft ie ook de hele vakantie alle poepluiers verschoond... Mama had ook vakantie :) ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook een man die nergens wakker van wordt helaas.
    We zijn net terug van een weekje vakantie en de jongste heeft echt beroerd geslapen. Ik kon er elke nacht 3x uit en smorgens om 6.15 zijn ontbijtje klaar maken. Dondermorgen heb ik hem uit bed geschopt.
    'Mama's willen ook weleens vakantie' ;)

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Daarom vroeg ik het ook hè ;)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Het meeste bizarre was nog, ik was met iemand die nieuwe schoenen kocht dus het was nog niet eens dat ik dacht 'oh ik ga wel even in deze winkel zitten.'
    Op zich gaat het nu gelukkig goed, ik heb ook ijzer tabletten en voel me steeds beter worden. Maar, je hoort mij niet klagen :D

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Over de lift en roltrap, ik snap sowieso niet dat 'gezonde' mensen met een lift willen. In de meeste gevallen ben je sneller als je de (rol)trap gebruikt.

Verder erger ik me aan mensen die hun vingers aflikken. Mijn schoonmoeder doet dat brrrr.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.699
    5.728
    113
    Hier gelukkig geen gezeur als ik hem wakker zou maken, dat zou ik echt niet waarderen als hij dat wel doet .

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.699
    5.728
    113
    Ja bah en dan vervolgens geen handen wassen en dan iets aangeven zoals een koekje, bah bah.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik bedacht me er eentje toen het weer gebeurde in de rij bij de kassa.
    Mensen die wat bijdehands zeggen of in hun ogen iets grappigs en mij dan zo aankijken om me mee te krijgen om ook te gaan lachen. Brrr haha! Dat vin ik echt irritant.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hahaha

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ohh, over likken gesproken. Het puntje van je vinger nat maken voor je de bladzijde omslaat. Nog gruwelijker vind ik dat als je iets leest wat van mij is 😖

15. vlinder257

1 mrt 2016
    80
    14
    8
    Ik erger me aan mensen die in een volle bus of trein hun tas naast zich neerleggen op een lege stoel.

16. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas slaat dit wel ergens op...misofonie is geen aanstellerij, de geluiden roepen bij jou een echte emotie op. Misofonie kan heeel lastig zijn (en beperkend) dus ik heb met je te doen. Ik heb het tijdend hoofdpijn of migraine, dan hoor ik zelfs mn dochter op n kilometer afstand haar ijsje likken en het drijft me tot waanzin :(. Moet er niet aan denken om het altijd te hebben.

17. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik erger mij aan mensen die blijven zitten in bv een
    Overvolle bus als er een zwangere vrouw of een oudere persoon het eigenlijk er zouden moeten zitten ik zie het vooral bij jongeren die doen alsof ze het niet zien maar beter weten
    Ik erger me aan mensen die op de stoep fietsen en eigenlijk verwachten dat jij op zij gaat
    En als je er wat van zegt een grote mondkan krijgen
    En mensen die he zeggen inplaats van wat zegt je/u
    Als je bij de zebrapad staat in een regenbui en de automobilisten gewoon doorrijden

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Op een verjaardag iedereen die in de kamer zit een handje geven, ik vind dat zo'n belachelijke gewoonte. Ik feliciteer de jarige en diens directe gezin, evt aanwezige ouders ook nog, maar verder...? Waarom moet ik de buurvrouw van m'n zus feliciteren met de verjaardag van m'n neefje? Tegen de rest van het gezelschap roep ik altijd een hartelijk 'gefeliciteerd allemaal'. Ik hoop zo dat die stomme gewoonte langzaam (of liever snel) uitsterft.

19. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    De eerste keer dat ik dit meemaakte (een zgn. kringverjaardag) wist ik niet wat ik zag! Ik vind het ook zo'n uilige gewoonte.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh hallelujaaaa! !

Ik ben dat dus ook niet gewend. In mijn familie feliciteer je de jarige en als hij of zij getrouwd is de man of vrouw ook en verder niet. Dan ga je zitten en klaar.

Bij mijn schoonouders "moet" dat wel. Kreeg de eerste keer toch op mn mik jongens.. dus toen maar gedaan. Maar sindsdien ben ik d'r al helemaal zat van. Ik feliciteer de jarige en evt de man of vrouw en dan ga ik zitten. In het begin kreeg ik commentaar maar mijn antwoord was "ben jij jarig dan? " nee nou dan heb je pech (dat zei ik niet mar dacht ik haha)

Zo vreselijk irritant. . Kun je dat hele huis door om 26 mensen te feliciteren met de verjaardag van jouw schoonmoeder..

Oh en m'n man vind me een zeikerd. Die snapt nooit dat ik daar me over opwind hahahaha.

Deel Deze Pagina