Waar irriteer jij je aan maar slaat eigenlijk nergens op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Heb je weer een iPhone? Toen ik in m'n nieuwe IPhone inlogde met m'n gegevens stonden de meeste foto's van de oude iPhone erop. :)

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik was vanmiddag in de Action met 2 kids. Eentje in de buggy, de andere reed het mandje. Vervolgens vroeg een kassa die open ging of ik wilde pinnen, en ik zei ja. Dus ze zegt sluit maar aan bij kassa 2. Daar loop ik heen en vervolgens word mijn zoon ondersteboven gelopen door een stel van rond de 40, die vonden dat zij eerst waren. De cassiere keek mij al aan van, huh. Jou vraag ik toch net? Dus ik pak het mandje, trek deze langs de mensen heen waarop die man hardop geirriteerd zegt; Nou zeg je kan ook even vragen of je erlangs mag hoor! Waarop ik hem de blik des doods heb gegeven, en mijn spullen ging opladen op mn dooie gemakkie. Vervolgens had die vrouw haar zooi al op de band getrapt, waardoor mijn spullen er niet op konden. Dus die heb ik even demonstratief naar achter geschoven, waarop de cassiere moest lachen. Ik zeg ja sorry hoor, maar dit vind ik echt een tikje aso. Waarop die man weer hardop blert dat de enige mafketel in de hele action voor hem staat, want die wil niet even wachten. Daarop heb ik me weer omgedraaid en heb ik hem gevraagd of hij zeker weet dat hij ook niet even een spiegel moet kopen voor het geval dat hij zijn eigen gedrag vergeet. Bah bah wat een kansloos figuur zeg. En ergens denk ik dan; laat hem, laat je niet gekmaken door zon koekwous. Maar op dat moment was ik even niet zen genoeg haha.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het is mijn 3e iphone. Er zijn idd foto's op terecht gekomen. Dezen lopen helaas tot het moment waarop ik mijn tweede iphone had. Blijkbaar heb ik toen iets anders gedaan met de instellingen. Achteraf dom dat ik (vermoed ik) icloud niet geactiveerd heb.

4. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Mag het ook andersom? Een totaal bloot meisje in een klein pierenbadje, dat gelegen is in een speeltuin. Dan denk ik trek dat meisje toch een zwempakje of desnoods een onderbroekje aan ( ongeveer 2,5 jaar)

5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.061
    2.403
    113
    Vrouw
    Aan het feit dat mijn vriend voorstelde om gezellig samen te barbecuen.
    Maar vervolgens voetbal gaat kijken op zijn telefoon....

' o ja. Er was voetbal vanavond'... 'Vind je vast niet erg he'

😏😏 tuurlijk ik ruim wel op hoor.
    Vervelend dat ze verliezen zeg.... (Of is dat heel gemeen 👹)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Al die niet werkende tickers. Valt me toch op hoe vaak ik kijk hoe oud een kindje is, hoe lang iemand zwanger is of waar ze zich in hun cyclus bevinden. :D

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat oude vrouwtjes mij wel eens vroegen of ik met mijn pop aan het wandelen was toen mijn zoontje een maand of 9 was. En ja het is vaker gebeurt. Ben toch niet gek 😱

8. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Mijn krabbende man naast me! Hij wordt lekgestoken door de muggen nu ik mezelf inspray en dochter onder een klamboe ligt.

Alleen van zijn gekrab krijg ik alsnog de kriebels. Jak!

9. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    Oja verschrikkelijk. over laatst een foto op FB van een jong gezin. mama en papa in tshirt in het zonnetje, baby op schoot met een fleece muts op... :$

10. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    nog een grote ergernis, die eigenlijk op niet veel slaat.

wenskaartjes met het opschrift: hoera een Jongen of Hoera een Meisje.

het hoort te zijn Hoera een Baby. als je een klein gezond babytje hebt gekregen maakt het toch niet uit of het een jongen of een meisje is!

bij mijn jongste zoontje dacht ik telkens bij de zoveelste: hoera een Jongen kaart: en als het en meisje was geweest was je er niet blij mee of wat! :D (hormonen)

11. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    :p
    Draag ook lange kleding al is het 35+ graden. Kort of lang het blijft warm. Alleen met lange kleding ben ik wel beter beschermd tege de zon.

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.492
    17.432
    113
    Dat de studenten zo tot een uir of 2 snachts feesten. Alsof het leuk is om weer naar school te moeten;)
    Ouwe opa's die elke dag minimaal 1x langs komen en liefst praatje willen maken
    Mensen die hun boot in/uit het water komen doen hier en daarbij veel te hard over de kant rijden

En dat wij niet kunnen varen omdat de moters kapot zijn dus hier nog tijd liggen ipv leuke vakantiereisjes naar de main ofzo

13. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ons huis staat te koop, een hoop kijkers, maar allemaal willen ze wachten totdat ze hun eigen huis verkocht hebben (heel begrijpelijk hoor), maar ga dan ook pas bezichtigen als je zelf een serieuze kijker hebt. Ja, ik weet het, hoor er allemaal bij, en mensen willen graag oriënteren. Maar ben het (nu al) zat om me elke keer te haasten en alles schoon te maken.

Mensen die laks zijn, dus nooit op tijd, dubbele afspraken maken etc.

Dat auto's midden op straat stil staan met de knipperlichten aan, terwijl er voordoende parkeerplekken zijn. Parkeer dan even je auto!

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat doet m'n moeder ook..

In haar straat parkeren ze aan 1 kant van de weg. Zij kan rustig haar auto midden op de kruising zetten op d'r spullen uit te laden. Zij vind dan dat iemand wel kan wachten...

Of bij ons, tegenover de voordeur zijn 2 parkeerplekken. Ook al zijn ze vrij. Ze zet hem altijd op de weg tegen de stoep aan.

Zo vreselijk frustrerend..

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat de pakketbezorger nog niet is geweest met mijn Zwembad!
    Oke hij komt tussen 08:00 - 10:00 maar het is 9:56 en dat gaat em dus niet meer worden voor 10 uur 😒

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.700
    5.728
    113
    Helaas zijn het richtlijnen en kan het natuurlijk uitlopen. Wel balen want je wil natuurlijk lekker plonsen :D

Wij zouden gisteren een pakje na half 5 krijgen, kwam hij om 11 uur al aankakken :eek:

17. Manque

Manque Niet meer actief

Honden bij of in zwemwater. er zijn zoveel plekken waar honden in de natuur kunnen zwemmen, waarom dan in godsnaam meenemen naar plaatsen waar kleine kinderen zijn? Ik vind het goor en gevaarlijk

18. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.316
    2.598
    113

Helemaal mee eens. Bij ons meer lopen ze dan los in het kindergedeelte van het water.
    De jongste is dan doodsbang

En dan gaan ze bij jouw handdoek staan en schudden zich eens lekker. Bah.

Het staat duidelijk aangegeven dat het niet mag!

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb ook bezichtigd voor we verkocht hadden of überhaupt te koop stonden. Was maar goed ook want de huizen hier gaan razendsnel, dus ik wilde al precies weten wat ik wel en niet wilde voor we verkocht hadden. Ik had daar echt geen tijd meer voor na onze verkoop! Ons nieuwe huis heeft 1 dag te koop gestaan en er waren al meerdere gegadigden..

20. Manque

Manque Niet meer actief

Hier staat het ook aangegeven, maar er wordt niet gehandhaafd. Ergo, honden tussen de kinderen in het water.

Mijn zoon is er ook bang van. En dat schdden is inderdaad knap irritant (en vies, er hangt altijd zo'n lucht aan).

Deel Deze Pagina