De buurvrouw als ze met hakken door de kamer loopt. Dit doet ze soms de hele dag! Ze hebben laminaatvloer zonder geluidsdemping eronder... En onze huizen zijn ook nog eens heel gehorig. Ook erger ik me aan familie (die zelf kids hebben) die altijd bellen of AANbellen, net wanneer ik Marciano de fles geef.
Ik irriteer me op het het moment aan:dat gezeur of ik al begonnen ben. Mijn zus belt me onderhand elke dag. Ze horen het vanzelf wel.
Ik irriteer me aan de spinnen die elke ochtend weer een web hebben gemaakt in het gangpadje waar ik doorheen fiets. Dan kom ik op mijn werk aan en kan ik me eerst ontdoen van de spinnen raggen Groetjes Taby.
Oh, die enge spinnen, daar erger ik me ook aan. Elke keer loop ik weer achteloos door de tuin en voel dan zo'n draad in mijn gezicht. Dan weet ik vervolgens niet waar die spin is gebleven en aangezien ik als de dood ben, begin ik altijd heel hard te gillen...sorry kan het niet helpen, gaat vanzelf. Dus de buren zullen zich 's ochtends wel aan mijn gegil ergeren als ze nog slapen. Ik erger me aan zo'n irritante plingelplongel (weet niet hoe je zo'n ding noemt) die gaat klingelen als de wind er doorheen waait. Ben er nog niet achter wie dat onding in de buurt buiten heeft hangen. Werkt totaal niet rustgegevend, is hoogst irritant.
haha, ik heb er wel een paar.. - Winkelwagentjes met een stroef wieletje. - mensen die na drie keer mijn telefoon over te laten gaan al ophangen, zodat ik net te laat ben. - fietsers die voor je auto van de stoep af plots de weg op rijden. -bumperklevers, zeker als ik mijn kinderen achter in de auto heb. Meestal ga ik dan expres steeds langzamer rijden. - Bij het uiteten naast een roker zitten of nog erger in een bioscoop zitten naast iemand die de hele tijd praat of giebelt. - Een vervelend kind van een ander dat in de winkel jou pashokjegordijn open trekt. - mensen die in een zwembad met ballen gooien zodat ik of mijn kinderen een harde bal tegen het hoofd aan krijgen. - voorschieters
Daar irriteer ik me dus ook mateloooooos aan! EN EN EN? is ze er al? NEEEE ALS ZE ER WAS HAD JE HET WEL GEWETEN! Of dan loop je ergens... goh ben je nou nog niet bevallen joh? NEE IK LOOP VOOR MIJN LOL MET DIE DIKKE BUIK! pfffff
Hierbij de link naar "de erger topic". Ik erger me aan al die dubbele topics. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... +jij+++aan Groetjes, Didier
ik erger me aan mijn buren die zulke luidruchtige sex hebben dat ik ze niet meer aan durf te kijken .... en ik erger me aan dezelfde buren die eigenlijk altijd luidruchitg zijn ook als ze geen sex hebben .... IK erger me aan heel veel dingen maar die ga ik niet opnoemen ik heb me voor genomen wat positiefer in het leven te staan ! L.sybje
Ik erger me aan mensen die langzaam rijden. Bijv waar je 80 mag en vervolgens maar 50 rijden. en zo kan ik er nog veel meer opnoemen.
Ik erger me aan collectanten die het leuk vinden allemaal in september te collecteren. Ik word dag echt geef moe. Kom gewoon verspreid over het jaar ofzo, heb de afgelopen 3 weken al 4 verschillende fondsen aan de deur gehad ofzo.
ik irriteer me aan alles wat ook maar met honden of katten te maken heeft (dus de stank de haartjes de kwijl alles) ik irriteer me aan onverzorgde mensen (helemaal als ze stinken ) ik irriteer me aan mensen die voor me voeten lopen te treuzelen ik irriteer me aan de waardeloze tv programma's overdag (tell-sell belspelletjes etc) ik irriteer me aan het feit dat ik elke dag wel een paar keer naar de wc moet (bah) ik irriteer me aan stof wat dagelijks terugkomt hoe hard ik ook blijf poetsen ik irriteer me aan dat ik momenteel niet met mijn man kan vrijen (maandelijkse periode) grrrrrrr phoe dat lucht effe op ik ben seksueel gefrustreerd sinds een paar dagen en dan irriteert bijna alles me
je ergert je ERGENS aan OF je irriteert je! Je ergens aan irriteren bestaat niet! Storende taalfouten is dus mijn antwoord!
Even on-topic graag! De vraag was waar ik me aan stoor. En het antwoord heb je of het je nu bevalt of niet!