De vorige bewoners hebben leuk de planten gesnoeid maar het lijkt mij wel erg kort. Ik heb er zelf geen verstand van dus ik heb geen idee Voordat ik de boel er uit trek wil ik eerst even wat advies. Wij willen de tuin erg sober maken ivm kattenpoep zie ander topic van mij. Ik heb ook geen idee wat het voor planten zijn.
Ja, de eerste foto is als het goed is een vlinderstruik. Die groeit heel snel en vaak heel hoog. De andere 2 kan ik niet plaatsen, maar ik heb ook niet zoveel plantenkennis. Denk dat ze allemaal wel redelijk gaan groeien weer, dus zou me er niet te druk over maken. Als je geen planten wil in je tuin, dan zou ik ze nu al verwijderen.
Ik ga er vanuit dat dat idd goed komt. De gemeente snoeit hier ook zo in de struiken en dat komt ook elk jaar weer op
Oke thanks! Ziet er zo kort uit bijna tot op de grond dus dacht dat kan niet goed zijm. Op de onderste foto die kleintjes gaan toch waarschijnlijk weg. Daar komt of gras of steentjes. Leuk een vlinderstruik
Tuurlijk komt dat terug. Als je goed kijkt zie je al kleine uitlopers. Komt dus helemaal goed. Mocht je wat aan de kattenpoep willen doen... verdiep je eens in bodembedekkers. Maagdenpalm is een prima bedekker waardoor je 1. Weinig onkruid zult hebben en 2. Weinig kattenpoep