Waar is Dascha?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boommm, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    #21 Joyciejj, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Echt verschrikkelijk jaa! Je kind😢😢😢
    En tsjah zal het ooit bewezen worden als het echt niet om zelfmoord ging?
    Hier in het dorp is er een jongen op de snelweg gaan liggen na een avond stappen (Joop Kusters) niemand glooft dat het om zelfmoord ging en hij had ruzie gehad met andere tijdens het uitgaan en zo waren er nog meer vage dingen.. maar ondertussen is het al 1.5 jaar geleden en is er nooit bewijs gevonden dat het niet om zelfmoord ging (een week ervoor had iemand op die zelfde snelweg en zelfde plaats wel zelfmoord gepleegd)

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    erg vreemd ja
    hoop dat ze er achterkomen waar haar telefoon is en of ze door middel van camerabeelden nog achter dingen kunnen komen

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Even inhaken op channe. In mijn omgeving is de dochter van een moeder een tijdje geleden om het leven gekomen (verkeersongeluk, drank in het spel, voor dood achter gelaten).. En die moeder, kreeg dus kalmerende injecties/pillen (ik dacht injecties). Daar heeft ze de eerste weken op geleefd. Het kan dus best wel zo zijn dat de vader van Dascha dat nu ook heeft en vandaar zo zakelijk kan reageren.

4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    #24 regenboogworst, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Verschrikkelijk ik woon vlakbij.
    Vroeger daar 1x geweest maar ik vond er niks aan.
    Ik vind het verschrikkelijk hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
    Heel veel sterkte voor alle nabestaande!
    😔😔

5. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Vreselijk dit:(
    Maakt me wel bang voor mijn eigen dochters straks,

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mijn moeder heeftnin de krant gelezen (Gooi- en Eemlander) dat de machinist verklaard heeft dat er iemand als een zombie op het spoor stond.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vreselijk lijkt me dit.
    Ik denk ook geen zelfmoord maar iets genomen of gedrogeerd. Neef van mijn man hebben ze laatst ook iets (ghb?) In zijn drinken gedaan. Hij is zonder jas of iets in vrieskou naar huis gelopen en in zijn vrachtwagen gaan slapen waar ze hem uiteindelijk gevonden hebben levend en wel. Hij is langs drukke weg gelopen langs een kanaal had geen jas aan er had vanalles kunnen gebeuren maat hij weet er zelf helemaal niets meer van waar hij gelopen heeft, hoe of wat hij weet niets. Hij is nuchter persoon is verder niet naar de politie geweest of bloed laten prikken dus wat het precies geweest is weet niemamd.
    Dit zou zomaar ook bij dat arme meisje gebeurd kunnen zijn, afschuwelijk

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind het altijd zo moeilijk te geloven dat je zonder het te merken ghb in je drankje hebt gehad. Het is namelijk zo ontzettend vies, je proeft het gelijk..

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.602
    1.061
    113
    Hier
  11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Er is drugs in haar lichaam gevonden..

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk dat als je maar genoeg gedronken hebt al, of al iets anders hebt gebruikt, je niets meer proeft hoor. Dan slik je gewoon door.
    En ik denk dat dat ook met dat meiske gebeurd is eerlijk gezegd.
    Heel erg verdrietig. Wat een nachtmerrie.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja echt vreselijk, of facebook staan ook reacties van misschien heeft ze zelf wel drugs genomen. Lijkt me als dat het geval is dat haar vriendinnen dit wel hadden verteld aan haar ouders, op die leeftijd vertel je dat toch wel aan je vriendinnen als je wat neemt. Ik denk persoonlijk ook gedrogeerd

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In redbull P oef je het praktisch niet meer. Vaak wordt st het ook met rode vodka redbull gemengd.

15. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ze hebben het bij mn nichtje ook een keer gedaan toen ze nog jong was. En die dronk in die tijd nog altijd spa. Die hebben ze de ochtend er op ook ergens in een hok met kratten gevonden.

Het is echt vreselijk dit. De ouders, familie en vrienden van dit meisje. Ik hoop dat ze er achter komen wat er is gebeurt.

16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    GHB is smaak en reukloos. Daarom heeft het ook de bijnaam rape-drug, omdat het zonder te merken kan worden toegediend en kan zorgen voor complete black-outs.

MDMA en XTC proef je gelijk. Dat is alsof je een paracetamol weg probeert te krijgen.

Edit: Door eventueel alcoholgebruik wordt ghb dus moeilijk te herkennen.

GHB wordt in Nederland meestal verkocht als kleurloos drankje in een plastic buisje, in een (Flugel)flesje of heel soms als poeder. GHB smaakt zout. Het is moeilijk om GHB in een drankje te herkennen, vooral omdat je smaakpapillen door alcohol vaak verdoofd zijn. Als je GHB neemt zonder te hebben gedronken, proef je het beter. GHB wordt in het uitgaansleven, maar ook thuis gebruikt. Bijvoorbeeld bij seks.

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Iemand nog mee gekregen hoe Peter R. de Vries dat gisteren bij rtl late night vertelde waarom de politie gelijk van zelfmoord uitging? Wat die treinmachinist als getuigen verklaring had afgegeven?

Wat afgrijselijk, wat zou er toch in haar hoofd zijn gebeurd.
    En de machinist is natuurlijk ook voor de rest van zijn leven getraumatiseerd. Heftig hoor..

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja ze had met haar handen in de zij midden op het spoor gestaan en ze bleef daar staan ondanks het toeteren van de trein. Zelfs op het laatste moment had ze geen stap opzij gedaan. En er leek niemand anders in de buurt.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Toch blijf ik bij xtc. Die ze zelf heeft ingenomen.

Naast dat ghb dus wel degelijk heel smerig is en dus niet smaakloos zoals hier beweert wordt. Is het ook moeilijk doseren. Je gebruikt al snel teveel en daardoor ga je out. Ze is niet out gegaan, ze heeft nog 20 minuten gelopen.

Van xtc ga je veel lopen, ik in ieder geval wel. Je vind dan lichten ook heel mooi en interessant. En als er dan twee mooie lichten op je af komen kan dat fout zijn gegaan.
    Haar vriendinnen hebben ook de moeder een berichtje gestuurd dat dascha rondjes aan het lopen was in de club.

Vind het ook flauw dat ze niet duidelijk maken welke drugs er in haar bloed gevonden is.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

GHB is niet smaakloos. Het is verschrikkelijk zout zoals je later zelf zegt, door de gootsteenontstopper die vaak wordt gebruikt smaakt het zout en chemisch.

Echter is het in alcohol lastig te herkennen en mede omdat je er echt maar weinig van nodig hebt om helemaal knockout te gaan.

Deel Deze Pagina