Help mijn man is klusser stopcontacten vrouwtje.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Elmo, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind dat ze zeurt. Er zal vast wat geknipt zijn maar haar reactie is niet nep. En niet alleen de keuken maar ook dat ze in de woonkamer kwam zat ze meteen over stopcontacten te zeuren.
    En slecht slapen vanwege te weinig stopcontacten? Doe normaal.
    Nee ik heb geen medelijden, je woon jaren in een bouwval, vraagt hulp en die krijg je ook en dan ga je klagen over vanalles.
    Ik heb die aflevering ook gezien en vind haar heel ondankbaar. Dan hadden ze het allemaal zelf moeten doen.

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Echt een zeikwijf.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja, ik zeg, aanklagen meid! Ergste wat er kan gebeuren is dat RTL alles weer in de oude staat moet terugbrengen, maar hey! dan kan je wel zelf je stopcontacten veranderen!

"ze hebben geknipt en geplakt"

"En. die. stop. contacten. zitten. ook. te. hoog" Is zeker gemaakt uit 8 zinnen waarin die woorden toevallig voorbij kwamen.

Ze zegt voortdurend getreiterd te worden, bovendien slaapt Karin niet lekker meer sinds ze een tekort heeft aan stopcontacten.

Kan ik me iets bij voorstellen. Als ik geen stopcontacten zou hebben zou ik ook slecht slapen, je kan immers je wekker niet zetten en dus ben je steeds bang dat je je verslaapt en te laat op je werkt komt. Gaan ze daar weer over zeuren.

Goed punt, aanklagen die hap, zijn ze nou helemaal van de pot gerukt, stomme programmamakers! Foei!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn god wat een zeikwijf. Als je leven zo'n hel is waarom breng je het zelf weer in het nieuws dan? Volgens mij zijn de meeste het allang weer vergeten.

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat een mens zeg..
    Beetje dom ook om dit allemaal weer omhoog te ratelen. Ik was het allang weer vergeten en ik denk dat er zo meer mensen zijn.

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik vond het wel zo'n gruwelijk mens van innerlijk en uiterlijk. Nooit meer zendtijd aan besteden!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jeeeetje.. Wat een zeikwijf zeg! Wees blij met wat je hebt.
    Ze kan het programma aanklagen, maar gaat ze toch niet winnen. Neem aan dat je iets van een contract moet tekenen?

bovendien slaapt Karin niet lekker meer sinds ze een tekort heeft aan stopcontacten.
    Hier moest ik wel om lachen :) 😂

9. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil die keuken wel hoor! heb een rete duur huurhuis met een zeer simpele witte keuken. Geef hem mij maar, volgens mij zoekt de Sint nog zeurpieten, hier hebben we er een ;)

10. mumija

mumija Niet meer actief

Ooooohw ècht! Wat een mafketel, nu zet ze zichzelf nog erger voor schut!

11. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ken de hele vrouw en het programma niet maar vind stopcontactenvrouwtje toch wel een grappige benaming n.a.v wat ik lees hihi. En PTSS omdat er te weinig stopcontacten in de keuken zitten... Lekker dramatisch allemaal.

12. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Dan laat ze toch iemand langskomen voor een paar exra stopcontacten...
    Of anders kijkt ze rtl lief aan, misschien willen die het dan nog wel doen..
    En dat niet alleen ze had toch van te voren mogen aangeven dat ze graag veeeeeeeel stopcontacten wou, want er wordt altijd gevraagd; wat wil je graag🤔😕

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dramaqueen!

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind trouwens juist dat ik teveel stopcontacten in de keuken heb haha. Wil best ruilen met deze mevrouw.

15. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wat een zeikwijf zeg

Of er nu geknipt en geplakt is: die woorden heeft ze toch echt zelf uitgesproken! Dit weet je als je met je kop op tv komt.
    En ook daar kies je zelf voor. Het is niet even lekker profiteren en een nieuwe keuken krijgen. Nee, je krijgt ook half NL op je dak. Dat weet je gewoon.

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik was het eigenlijk alweer vergeten.
    ze zet zichzelf wel weer mooi te kakken zo.
    je weet toch van tevoren als je tekent voor een tvprogramma dat het zo geknipt en geplakt wordt waarvan ze denken de meeste kijkers te krijgen?
    hallo?!
    wat een domme doos zeg!
    straks weer janken dat iedereen weer even aan haar dommigheid en ondankbaarheid herinnerd moest worden.
    echt onvoorstelbaar..
    misschien denkt ze er een flink bedrag uit te slepen zodat ze haar hele huis vol stopcontacten kan zetten?

17. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh echt dat mens is gek... Moest wel een paar keer gniffelen toen ik der op school zag staan🙈

18. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik heb er ook hard om gelachen, maar misschien is het idd wel sneu toch.

Misschien had ze haar dag niet of was ze zo zenuwachtig dat ze iets te vaak over stopcontacten begon? Knippen en plakken zijn ze doen ze altijd. RTL wou haar zo neerzetten en dat is goed gelukt.

19. McDsee

McDsee Niet meer actief

Dr man is toch klusser? Gaatje boren, draadje trekken en hupsakee.
    Ze is onjuist neergezet door RTL, maar ze vindt zichzelf nu wel lekker geplaatst?

20. Veera

Veera Niet meer actief

Ik vind het een beetje zielig voor die vrouw. Ze staat voor altijd bekend als degene die haar stopcontacten miste in haar nieuwe keuken. Zodra iedereen het vergeten is, duikt het filmpje weer opnieuw op :D

Deel Deze Pagina