dadelijk 2 kids 1 babyfoon... ik heb veel tips gehad over op de gang zetten etc maar wil toch graag beide kindjes horen! nu is dit de enigste die meerdere kinderen kan aansluiten maar is het ook iets? hoor je hier de kinderen uit de buurt, etc etc http://www.alecto.info/TradePoint/Item_ ... BX-82%2b83 wie heeft em en kan mij de voor en nadelen vertellen? Edit moderator: Verplaatst naar het juiste onderdeel. Zou je op willen letten of je het topic in het juiste onderdeel plaatst?
NIET KOPEN! Wij hebben deze, op mijn werk(kdv) hebben we deze....DRAMA! Vanaf het begin ruist hij heel erg, als Tijn lawaai maakt gaat hij heel hard brommen! Je hoort dus niet of hij huilt, praat of hoest. Soms doet hij het wel hoor, maar 9 van de 10 keer NIET! Op mijn werk precies hetzelfde, heel veel storen! Wij hebben hem zelfs eens terug gebracht, nieuwe gekregen en precies hetzelfde! Dus ligt echt aan de babyfoon! Bij een volgend kindje koop ik direct een nieuwe! dikke kus miek
Wij hebben ook getwijfeld of we deze zouden kopen, maar toch niet gedaan. Voor ons was de reden dat als één van de twee uit logeren gaat, je dan de babyfoon meegeeft, maar dan heb je hem dus thuis niet meer. Daarom hebben wij gewoon nog een DBX-85 gekocht. Die bevalt hier prima!
Ik heb er op de 9 maanden beurs naar geïnformeerd. En daar werd mij verteld dat het grote nadeel van deze babyfoon is dat als het ene kindje flink aan het brullen is je de ander niet kan horen,omdat de frequentie dan bezet is.
mij buurf heeft hem , nooit over geklaagd , ze kan wel haar babyfoon horen op 2 km afstand gaat ze soms wandelen neemt babyfoon mee , of ze neem babyfoon naar me toe en gaat zelf weg
Wij hebben er over getrwijfelt maar ervoor gekozen om toch een tweede babyfoon aan te schaffen. Wij gebruiken namelijk alle extra's die er op kunnen zitten (muziek/terugspraak/page/lampje). Hebben een philips avent en een alecto
ik heb hem gelijk weer terug gebracht ik hoorde fynn helemaal niet met dat ding. nu heb ik de 85 besteld en die moet goed zijn
De ene DBX blijkt beter te zijn dan de andere! De 88 komt dacht ik wel goed ut de testen. Check hier maar even, eerlijke reviews: www.kieskeurig.nl
Ik heb de 88.. echt geweldig ding. Heb nu na 2,5 jaar de batterij moeten vervangen maar dat is het enige.
Wij hebben ook de DBX-88, zou geen andere meer willen. Totaal geen klachten over, geen ruis of niks. Heel gebruiksvriendelijk en je kan vanaf het ouderstation ook alles regelen (lichtje aan, muziekje, terugpraatfunctie).
bij kijkshop waar ik voorheen werkte werd hij vaker gekocht maar ook heel vaak weer teruggebracht. niet zo geweldig denk ik dus
Wij hebben de 88, fijne babyfoon, enige wat ik vreselijk vind is dat de batterij snel leeg is. En dan hebben we de orginele al vervangen, zitten de zwaarste in die te koop zijn.