Waar is de oudste tijdens bevalling van 2e kindje?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Vennetje, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

De vorige keer had mijn beste vriendin op onze oudste gepast....
    al was zusje er binnen half uurtje.. had ze er toch maar een dagje van gemaakt.....

nu een probleem... de beste vriendin is namelijk nu ook zwanger.... en 2 weekjes eerder uitgerekend.. :D

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn moeder kan denk ik wel onze kant op komen om op zoonlief te passen. Maar waar ik bang voor ben is dat het hele huis vol zit als wij thuis komen. Als mijn moeder er is, dan wil mijn schoonmoeder er natuurlijk ook zien, en mijn vader, en mijn tweede vader... En dan hebben we nog mijn zwager, mijn zusje, de vriend van mijn moeder. De vorige keer was dat ook al zo'n gezeur wie hem als eerste had gezien etc. En het lijkt me niet fijn voor zoonlief als het hele huis vol zit terwijl hij ook net grote broer is geworden.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier zou ze naar me schoonmoeder gaan
    maar die zei laatst ook dat ze rond haar verjaardag een paar dagen weg wil (ik ben 19 april uitgerekend en zij is 21 april jarig)
    dus ja gaat ze weg dan regel ik wel iemand anders

4. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hier heeft de buurvrouw onze zoon opgehaald... als ik snachts was bevallen was ie gewoon lekker thuis gebleven.... maar hij werd om half 8 wakker en om kwart voor 9 was zijn zusje er.. ( bevalling van 4 uurtjes... )

Deel Deze Pagina