hoi allemaal ik ben vorige week bevallen met 33 weken en 5 dagen van een mooi klein meisje! gelukkig gaat het goed met haar nu had ik dit gedichtje voor het geboortekaartje, willen jullie het nakijken voor mij? op eventuele foutjes? en loopt het wel lekker? verbeterpuntjes? Een wonder ben jij Geschenk uit Zijn hand. t Maakt stil onze harten t gaat boven ons verstand. Groei maar klein meisje Nu al zo dapper en sterk Geniet, geef, leef en lach Weet dat je altijd jezelf zijn mag dank jullie wel!
Mooi hoor, niks meer aan doen! Fijn dat het goed gaat met jullie meisje. Ik ben vandaag toevallig 33.5 wk zwanger, best vroeg zeg! Goed om te horen dat ze het goed doet!
Gefeliciteerd met jullie meisje! Schrikken zeg om dan al te bevallen. Ik vind het eerste deel niet helemaal kloppen, " het maakt onze harten stil" vind ik een mooiere zin dan die je nu hebt. Voor de rest zou ik er niks meer aan doen.
Ik zou de laatste zin het woord zijn vervangen door wezen Weet dat je altijd jezelf zijn mag Weet dat je altijd jezelf wezen mag Vind het zelf wat dichtiger