ik had afgelopen weekend echt super erge buikpijn, echt flinke steken aan de zijkant van mijn buik, en onderin rechts en links, ik moest bijna krom staan van de pijn. En dan soms is het ineens ook over.. Ik denk dat het bandenpijn is, maar vandaag heb ik een beetje een raar gevoel ik mijn buik, een beetje ongi gevoel.. herkent iemand dit? want ik ga zaterdag op vakantie, en zo ga ik niet lekker weg.. ik maak me elke keer zorgen..
Ha meis, Ik zou voor de zekerheid even de VK bellen... ik denk dat er niets aan de hand is hoor, maar voor alle zekerheid (ook omdat je op vakantie gaat). Gewoon even laten checken! Knuf
ik zou ook even de vk of gyn bellen ivm je vakantie misschien heeft ze een handig foefje om de pijn de baas te kunnen en gaat het snel weer beter. Ik heb het ook gehad met mijn eerste zwangerschap en kreeg ademhalingsoefeningen mee en zo kon ik het aardig onder controle krijgen en ging de pijn vanzelf weer snel weg. Succes.
Oke, ik moet de hele week werken, maar kijk of er nog ergens terecht kan. Ik haal me gewoon steeds in mijn hoofd, zal het hartje nog wel kloppen? Heb net zelfs geprobeerd met een microfoon te luisteren, want ik heb geen doptone, maar ik hoorde niks.. had het beter niet kunnen doen!
Ach meis, haal je geen gekke dingen in je hoofd. Stress is helemaal niet goed. Gewoon de VK bellen en een afspraakje maken! Ga je ook gerust op vakantie
Je kunt de vk nu ook nog bellen hoor gewoon doen ze komen even bij je langs en dan moet je even op de bank gaan liggen en laten ze je het hartje horen. Gewoon nu bellen ze zijn er voor je en als je het niet vertrouwd komen ze altijd even bij je langs of je moet naar hun toe maar ze zullen je wel even gerust stellen. Nu bellen hoor anders ga je met een nare gedachte de nacht in en slaap je helemaal niet. Succes meis.
Op de site van de vk staat dat je echt met spoed mag bellen.. en anders in het spreekuur, die is morgenvroeg om half 10 tot 10, en ik moet om 10 uur beginnen met werken, dus misschien dat ik na het werken dan langs kan komen.. ik hoop dat ze niet moeilijk doen, en ik gewoon even het hartje mag komen luisteren!
de meeste vk zijn vrij makkelijk omdat stress iets is wat gewoon niet goed is voor een baby.. Nooit meer een microfoon proberen hoor, daarmee zal je het nooit horen. Klinkt ttrouwens heeeeeeel bekend en als bandenpijn. Kan wel zijn dat je evt, een blaasonsteking erbij hebt. Maar kan heel goed alleen banden pijn zijn. Zou zeker even naar vk bellen, voordat je op vakantie gaat.
ik ga straks bellen, kan om half 10 bellen,, heb vannacht weer buikpijn gehad, en heb er niet van kunnen slapen, deed best zeer! Heb net mijn urine ingeleverd,vanmiddag krijg ik de uitslag.. maar ga straks dus vk bellen, ben benieuwd wat zij zegt!
Nee niet eens, ze zei dat het waarschijnlijk groeipijn was, en dat ik maar een paracetamol moest nemen! Had het niet verwacht.. als ik het de rest van de week nog heb, moet ik weer bellen..
Ja wel vreemd dat je niet even langs kunt komen. Nu zit je alleen maar te stressen en dat is ook niet goed. Gewoon weer bellen hoor als je het echt niet vertrouwd. Anders ga je ook niet relaxed op vakantie.
Pff wat een reactie ik zou gewoon weer bellen met de mededeling dat het zo´n zeer doet steeds en dat je bang bent dat er iets met de baby is en dat je bezorgt bent. Mijn vk van de eerste en 2de waren heel makkelijk vertrouw je het niet dan kom je gewoon even langs of ze kwamen bij mij langs zonder problemen. Als ik dan hoor dat andere verloskundige zo vreemd reageren dan denk ik waarom zo moeilijk stress is toch veel slechter voor de baby? Nou ja in iedergeval heel veel succes hoop dat de pijn nu wel uit blijft.