2 vragen aan Maxi Cosi Mura eigenaren

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madelon84, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

1. Ik ben helemaal niet tevreden met de gordels. En dan met name het gordeltje dat tussen de beentjes zit. Hij is veel te lang! En je kan hem nergens stellen, ten minste, ik kan het niet vinden. Wel zit er een drukknoopje op, maar waar die voor is?!:(
    Ook al stel ik de gordels die over de schoudertjes gaan heel kort in, komt de sluiting wel iets hoger te zitten maar nog bungelt daar onder het riempje nog.
    Herkent iemand dit?
    Hoe krijg ik het strakker om zijn kruis?

2. Misschien heeft het wel met bovenstaande te maken, want mijn zoontje gaat onder het wandelen onderuit gezakt zitten - schuift zijn billen iets naar voren, wat dus ook kan omdat het riempje hem niet tegenhoudt. Hij zit dan in de zitstand, wat ook makkelijk moet kunnen, hij kan immers zitten! maar goed, ik ben hem dus onder het wandelen steeds omhoog aan het hijsen omdat hij weer onderuit gezakt zit. anders lijkt me dit slecht voor het ruggetje al die hobbels opvangen. Hij zit dus niet echt meer op zijn billen maar meer op zijn onderrug.
    Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
    Bedankt.

2. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hoi,

Het lijkt wel of je riempje niet meer terug schiet.
    Bij mij zit hij echt vanaf de 'naden' zeg maar bij de insteek. Ik kan wel aan de riem trekken waardoor hij langer wordt maar als ik hem loslaat schiet hij gewoon terug (past zich dus aan, aan de lengte van je kindje).

Zou het terugschieten bij jou niet kapot zijn>?

Dat knopje wat je bedoelt is toch geen knopje? Althans ik kan het niet indrukken.

3. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik heb dat probleem ook

het scheelt wel als je het "stuurtje" gebruikt
    mijn zoontje vind dat ook nog leuk ook

ik weet niet of je hetzelfde model hebt , die van mij is van nov 2008

spinnekop

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier ook. Van nov. 2008(blue berry slice)

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nee een drukknoopje. misschien voor de voetenzak?! (die ik niet heb)

die van mij is idd een model uit 2008.
    met stuurtje kan hij nog steeds een stuk naar voren schuiven.
    ik baal hier echt van en overweeg vaak om hem te verkopen of de buggy te pakken. daar blijft hij tenminste wel rechtop in.:(

6. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb het nieuwe model van 2009! Dus de nieuwe maxi cosi mura 4! Als je het stuurtje niet gebruikt klopt het idd dat hij onderuit zakt! Mijn dochtertje deed dit ook en toen ben ik het stuurtje erin gaan zetten en sinds dien zit ze er prima in, ze wil nu ook alleen maar heel recht opzitten, ze wil alles zien en dan is de zitstand soms nog niet recht genoeg!
    Verder ben ik erg te spreken over de maxi cosi mura!!!

Liefs, mama van Naomi

7. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben de Mura 3.Toen ons zoontje nog wat kleiner was (6 maanden) zakte hij ook wat onderuit. Het gebruik van het "stuurtje" scheelt en nu hij eenmaal wat groter is zit hij prima en geniet volop!

Deel Deze Pagina