waar is de vliegenmepper....

Discussie in 'De lounge' gestart door Hopmarjanneke, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    *Frustratie-uitlaat-aan*
    Blegh wordt je snachts lastig gevallen door die "gezellige" :$ muggen met hun laagvliegoefeningen en vampierneigingen....beginnen die smerige vliegen overdag ook nog eens te bijten :$:x
    En t doet nog zeer ook, smerige krengen. er zit zeker regen in de lucht ofzo, want terwijl ik dit berichtje tik.... wordt ik al weer tien keer gebeten :x

Ik weet niet welke meer jeuken en grotere bulten veroorzaken.... maar mn blote benen worden er dus de komende dagen niet mooier op met "heerlijke" rode bulten.
    *Frustratie-uitlaat-uit*

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Zo herkenbaar! ;)

Hier ook, je hebt er weer 1 dood en de volgende eenheid komt er weer aangevlogen,gek word je ervan!! Net laast de ramen schoongemaakt nu weer vol met vliegenschijt! ;):x

3. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Bijtende vliegen? Volgens mee heb ik die (gelukkig) nog nooit mee gemaakt....

Sterkte ;) enuhm een krant slaat ook prima!! :D
    En als je dan toch gestoken bent, watje met azijn op de bulten deppen. Ben je zo af van de jeuk/pijn!

4. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vliegenplaag in duitsland?

Hier nog niets gemerkt en word normaal altijd lek gestoken.

Je hebt van die fijne stinkend citroen kaarsen en antimug om je mee in te smeren

5. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik denk niet dat de vliegen bijten, maar zuur op je spugen. Dit doen ze ook op hun eten zodat ze het op kunnen slurpen. Ik denk dat ze dat bij mensen doen zodat ze het zout op ons huid op kunnen slurpen. Irritant is het in ieder geval zeker!!! Ik haat die dingen ook!!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jij bedoeld stalvliegen, die steken/bijten en leven van bloed van dieren en mensen. Een normale huisvlieg niet, die dept met zijn buisje gewoon voedsel op. Beide vliegen lijken wel op elkaar alleen heeft de stalvlieg niet zo'n depmondje maar een soort uitstekende angel bij zijn kop.

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Kun je wel ongeveer zeggen ja ;)
    Word er helemaal gek van. en dan komt VL s'avonds thuis en zegt dan waarom heb je geen vliegen doodgeslagen! :(
    En ik doe niet anders op een dag! :x

Deel Deze Pagina