Kubikids ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Knapie, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Heeft iemand ervaring met het badje van Kubikids? Lijkt me ideaal in de douche en in de tuin. Vind hem normaal vrij prijzig maar had vanmorgen in mijn mailbox een mail van een kortingssite waar ik hem voor 20 incl. verzending kan kopen.

Dit is het badje: KubiKids - Badkubus voor binnen en buiten voor 14.95 | CosmeticaDeals

Iemand er ervaring mee?

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Niemand? :)

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Geen ervaring mee maar het ziet er heel onpraktisch uit, vind ik.
    Ik weet niet goed waarom, maar het lijkt me zo klein ofzo.

Zou eerder voor een opvouwbaar badje gaan.

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Een flexibele wasmand heeft hetzelfde effect...en kun je ook nog voor andere doeleinden gebruiken...misschien een idee?

5. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

6. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Tja ik vond het eerst ook wat onhandig uit zien maar het is ook bedoeld voor kinderen van 2 tot 7 jaar dus niet voor de hele kleintjes.

Ik heb de gok gewaagd en hem toch besteld :)

Als het voor in de douche niets is dan kan ik het altijd nog buiten gebruiken.

M.b.t. het onhandig opzetten en afbreken. Volgens de beschrijving zit er een elektrische pomp bij die het ding in 2 minuten opblaast en zit er een stop met afvoer op om het water eruit te laten. Het zou dus praktisch moeten zijn :cool:

12 juni word hij verzonden (volgende week donderdag). Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden of het echt een onding is of niet :D

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    ik heb een flexi wasmand van de Action maar daar begint hij langzaam te klein voor te worden (als in, hij heeft weinig ruimte om zich heen om te kunnen spelen)

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je heb bij het kruidvat nu ook een klein opblaasbaar badje in de aanbieding, tenminste, hier lagen ze van de week nog. En dan ook echt in de vorm van een babybadje, zeg maar. Als ik het zo vergelijk met het bad uit de link, kan er volgens mij net zoveel water in. Ik vind dit abdje erg lomp groot, ik zou niet weten waar ik het moet laten als mijn kinderen er niet inzitten. En elke keer opblazen is zo te zien ook behoorlijk wat werk.

Deel Deze Pagina