Ik woon in Limburg en hier is het stralend en echt warm! Heerlijk! (sorry dames, hopelijk komt dat mooie weer overal in NL)
ooh heerlijk. hier vanmorgen wat zon en nu helemaal bewolkt en triest. hoop ook dat het vanmiddag beter is
Volgens mij ben ik niet de enige met een mand was die staat te springen om opgehangen te worden in een heerlijk zonnetje .. Baal Baal Baal,
hier breekt de zon nu voorzichtig door, maar ondertussen is het wel bewolkt, dus ben benieuwd hoelang het duurt voordat de zon weer weg is...
Ik woon op 10 minuten van het strand en ik kan zeggen: het word helemaal niks vandaag. Harde wind en zwaarbewolkt hier.
Hier is het vrij bewolkt, minder warm als vanochtend, soms komt de zon even door, maar het waait flink.
haha dat is inderdaad iets wat ik me ook al afvroeg Gisteren hoorde ik eerst op de radio dat het miezerig zou zijn terwijl toen de zon volop scheen, en nu is het dus lekker bewolkt De temperatuur is gelukkig goed dus maar zo maar lekker naar buiten Allemaal een fijn weekend!
tis hier in friesland nog steeds bewolkt en het regende zelfs... had vanochtend zoonlief al een 3 kwart broek aangetrokken met een t-shirt... maar al snel had hij de lange broek alweer aan geloof niet dat de zon nog komt vandaag...