cervixslijm:al 2 weken aan 1 stuk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donna 24, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraag. Mijn man en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan.
    Ben begin oktober gestopt met de pil. In de eerste maand was mijn cyclus heel normaal, na 14 dagen een ovulatie en daarna na 12 dagen mn menstruatie. (deze was maar heel kort, 2 dagen)
    Nu is het deze maand heel erg raar. Ik ging ervan uit dat mijn vruchtbare dagen rond de 19e nov. zouden zijn.
    Ik ben vanaf rond die tijd al wit slijm (volgens mij cervixslijm) aan het verliezen. We doen het nog steeds iedere 2 dagen. Maar weet 1 van jullie misschien wat dit kan zijn? De vorige maand kon ik mijn eisprong heel erg goed voelen, maar zon gevoel heb ik deze maand nog nietgehad. Zou deze er nog aan komen? Heb ergens gelezen dat het verlies van cervixslijm meteen stopt als je je eisprong hebt gehad.
    Het zijn veel vragen op een rij, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Cervixslijm is doorzichtig en rekbaar, dus je hebt als het wit is op dit moment geen "vruchtbaar slijm".

Je geeft aan dat je in Oktober gestopt bent met de pil, dus misschien is je cyclus nog niet helemaal op gang..

Succes in ieder geval met zwanger worden!

3. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie. Het is me nu duidelijk. Ik ben 8 jaar aan de pil geweest, daarom moet ik mee weer even inlezen hoe het ook alweer allemaal zat. Ik haal eruit op dat ik moet wachten op het moment dat het van kleur veranderd.
    Misschien kan ik met ovulatie testen aan de slag. Heb jij daar ervaring mee, Truus21?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee daar heb ik helaas geen ervaring mee, wij zijn pas in ronde 2 en wij kijken eerst gewoon een aantal maanden aan of het op deze manier lukt.. Ook omdat mij cyclus nog niet op regel is.

Maar er zijn genoeg topics over ovulatietesten e.d, dus waarschijnlijk ook genoeg meiden die je daarbij kunnen helpen!

Deel Deze Pagina