Helder bloedverlies 3 week na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Xlaux, 10 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xlaux

Xlaux Lid

15 mrt 2016
    34
    0
    6
    ik werk in een winkel
    Hallo,

3 week geleden ben ik bevallen. De eerste week had ik aardig last van bloedingen en stolsels. De tweede week werd dit aanzienlijk minder en de afgelopen dagen had ik alleen nog vocht verlies maar geen bloedverlies meer.
    Nou verlies ik sinds gisteren in eens helder rood bloed. Eerst was het een beetje maar het lijkt steeds meer te worden en er zat net ook weer een stolsel bij. Heb sinds dat bloedverlies ook menstruatie achtige krampen in mn buik.
    Zijn er meer dames die dit gehad hebben? Is dit normaal of zou ik de huisartsenpost even moeten bellen?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik had dat ook en volgens mijn verloskundige was dat normaal. Maar als je twijfelt altijd bellen.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ben je misschien weer meer gaan doen? Bv meer gaan lopen en tillen etc? Hier werd het van te voren aangeveven door de vk dat dat weer kon zorgen voor nieuw bloedverlies, en dat was bij mij dus ook zo.

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Was de placenta compleet?
    Met krampen kan het zijn dat er misschien een klein restje achter is gebleven wat je lijf er uit probeert te werken. Krijg je echt hevige krampen of koorts, bel dan je verloskundige.
    Buiten dat is het niet raar dat je weer even meer bloed verliest hoor. Dat kan echt een paar weken af en aan gaan. Inderdaad vooral als je weer actiever word.
    Hou je zelf gewoon in de gaten en bij twijfel bellen

5. Xlaux

Xlaux Lid

15 mrt 2016
    34
    0
    6
    ik werk in een winkel
    Heb toch de huisartsenpost maar even gebeld en moest langskomen.
    Blijkbaar is mijn menstruatie weer begonnen (vond het wel snel na 3 week) maar omdat de baarmoeder nog niet helemaal weer gekrompen is zorgt dat voor wat extra last.
    Mocht het erger worden moest ik wel weer bellen.
    De placenta is er in zn geheel uit gekomen dus ze dachten niet dat dat het was.
    Eerst even aankijken dus :)
    Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina