ideetjes vrijgezellenfeest gezocht!!

Discussie in 'De lounge' gestart door schatje1, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi!!

mijn broer gaat in december trouwen.. nu heeft zijn vriendin gevraagd of ik samen met haar zusje een vrijgezellenfeest wil organiseren..
    maar ik vind het erg moeilijk om wat leuks te vinden!

Ze gaan dus in december trouwen dus dan is het koud..

wie heeft er leuke ideetjes??

en geen strippers haha want dit heeft ze duidelijk aangegeven! :)

2. tulip

tulip Niet meer actief

zo'n themaavond ofzo, das binnen, met eten erbij enz.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    in welke omgeving moet het zijn?

high tea is leuk
    workshop: cocktailshaken, mozaieken, serviesschilderen, bonbonsmaken etc etc
    tupperware party, maar dan anders hihi

4. schatje1

omgeving arnhem en omstreken :)

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Voor hoeveel personen? Is het voor hem of voor haar?dat kan ik niet helemaal opmaken uit je berichtje.

6. schatje1

oh sorry het is voor haar :D

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ligt er natuurlijk aan wat zij leuk vind.

mijn zusje heeft pas georganiseerd en had een fotoshoot met alle vriendinnen en de moeder en schoonmoeder van de bruid gingen ook mee, foto van de bruid en haar moeder, de vriendinnengroep en allemaal apart met voorwerpen in hun handen geloof ik wat belangrijk was voor het bruidspaar deze foto's worden ook gebruikt op hun feest van wat ik begreep, ze hadden ook visagie erbij en de meiden vonden het allemaal keileuk!

Ergens eten is altijd leuk, dan kan overdag zijn of savonds bv tapa's eten, in elk geval iets anders als wat je normaal zou doen vind ik.

Een shirt laten drukken met een leuke tekst voor de aanstaande bruid bv Binnenkort getrouwd maar nu nog even stout.

iets actiefs is ook altijd leuk dus een workshop of iets.

Veel succes en mijn tip persoonlijk is zelf de regie in handen houden en niet teveel meningen vragen van de mensen die meegaan (behalve rekening houden met budget) anders heeft iedereen een andere mening erover en ben je heel veel tijd bezig met regelen en je kan toch nooit iedereen happy houden...

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik had een workshop scrapbooking :) Iedereen had foto's mee, en we gingen een boekje maken, die ik mocht houden :)

9. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Voor een paar weken terug zijn we met een vriendin haar vrijgezellenfeest naar Arnhem geweest. Daar hebben we allemaal een schilderij gemaakt. Eigenlijk moest je dus gewoon met verf gooien (op het schildersdoek). Dan denk je dat is makkelijk, maar dat viel tegen hoor! Je moest natuurlijk wel oude kleren aan, want schoon blijf je niet. (je kan je daar omkleden) Dit weekend het resultaat gekregen en het zag er best leuk uit!
    Nadien zijn we naar de wok-inn geweest, ook in Arnhem. Dat zat bij het arrangement in.

Deel Deze Pagina