bericht geschiedenis forum gebruikers.

Discussie in 'Over deze site' gestart door This is me, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    De laatste tijd valt mij het volgende erg op.
    Wanneer iemand een topic opent wordt er vaak de hele bericht geschiedenis van de ts erbij gehaald.
    Vaak loopt dit dan uit tot hele discussie's die helemaal niks meer met de desbetreffende topic te maken heeft.
    En z'n topic word dan ook weer gesloten omdat het niet meer on topic is.
    Nu was eigenlijk mijn vraag of het niet beter is om de functie berichtgeschiedenis uit te schakelen.
    Als dit natuurlijk mogelijk is.

2. penseel

penseel Niet meer actief

Tja met die geschiedenis kun je soms een beter beeld krijgen en zo zijn sommige oplichters ontmaskerd en die zijn er nog steeds. Niet te druk om maken.

Mits ja las je je mening geven hebt of advies gegeven hebt t.s niet blijft aanvallen. Soms is het wel lastig want soms zijn sommige t.s moeilijk om te begrijpen of te steunen en ik heb gemerkt bij sommige dat als je kritiek geeft. Sommige t.s ers milder worden met hun mening of ect en trouwens laat de geschiedenis staan kan ik bijvoorbeeld mijn eigen topic.s nog terug vinden.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohnee, ik vind het juist handig! Maar dan wel voor mezelf, om terug te vinden in welke topics en op welke pagina ik gereageerd heb. :)

4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja me 2

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.772
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kijk ook altijd mijn eigen berichten terug op die manier, ideaal. En soms ook wel eens om andere berichten van ts op te zoeken. Op zich is daar ook niet mis mee. Als je in het echte leven advies geeft aan mensen, weet je vaak ook wat meer van ze.

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik herinner ik me ook zonder die berichtgeschiedenis vaak nog wel wat mensen in het verleden gepost hebben. Lijkt me logisch toch? Sommigen zijn vrij prominent aanwezig, dus er blijft wel eens het een en ander hangen. En zéker als men tegenstrijdige berichten plaatst valt dat best wel eens op.

Dat men niet bij elk topic met het verleden om de oren geslagen hoeft te worden ben ik met je eens, maar ik vind het best logisch dat sommige topics worden gelezen met iemand's 'voorgeschiedenis' in gedachten, en dat daar wel eens opmerkingen over worden gemaakt...

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mss alleen te zien voor lid zelf?

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik kijk ook wel eens bij een ander lid terug om te zien wat verder her verhaal is, zodat ik reacties beter begrijp of om te zien hoe t gaat.
    Hoeft niet altijd negatief te zijn.

Soms zit er iemand tussen die een hoop verzint of tegenstrijdigheden verteld, moet dan iedereen nu zonder geschiedenis zodat we dat niet meer kunnen zien. Ti's een forum hoor. Nog meer betutteling.

Deel Deze Pagina