Is er ergens een lijst te vinden? Ik zit er sterk over te denken om ivf in Dusseldorf te gaan doen. Heb nl 2 pogingen over en wil ze eigenlijk niet in Nl 'verspillen'. Zeker niet omdat ze in D verder zijn dan hier, assisted hatching en het sneller invriezen van cryo's.
Heb net ff gegoogled,heel handig, en heb er 2 gevonden. In Arnhem en Enschede. Maar ik woon in de omgeving van Rotterdam, dan zou alleen Arnhem van toepassing zijn.Dat is een uur rijden.Enschede is even ver als naar Dusseldorf. Weet iemand nog meer ziekenhuizen??
Hoi, Ik heb onze 4e poging gedaan combi Barrahus Wirdum (privekliniek in Friesland) en Dusseldorf. Ervaringen kun je lezen op m'n weblog http://newworld.punt.nl. Kan het je aanbevelen; bijna 32 weken zwanger van een tweeling!! groet, agnes
hey Zara, Arnhem zou voor mij ook nog wel te doen zijn. Ik heb 30 juli de intake in D'dorf voor ICSI. Enschede is voor mij ook te ver. Ik woon nog net ietsje verder naar de zee als jij (hahahaha) Mocht je iemand nodig hebben die met je meerijdt, I'm your girl you know!! Ga jij eerst contact met Arnhem zoeken? Of via D'dorf. Ik kan het aankaarten als ik er 30 juli ben.....