spoedje over lunch zometeen

Discussie in 'Voeding' gestart door teigetje1, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Vanmorgen ben ik met onze meid naar het cb geweest. Ze heeft vanmorgen pap gehad en rond 9 uur een handje rozijntjes en wat sap. Om 11.00 waren we weer thuis en heeft ze 200 ml sap gedronken en is naar bed gegaan. Ze ligt nu nog te slapen en ik verwacht dat ze tussen half 3 en 3 uur wakker word.
    Maar wat moet ik nu met de lunch? Als ik haar een boterham geef dan weet ik dat ze weinig avondeten gaat eten en dat ze vanavond wakker gaat worden van de honger (logisch natuurlijk).
    Kan het kwaad als ik haar dan een beetje pap geef (100/150 ml of zo) of een peperkoek met wat fruit? Dan heeft ze toch iets gehad, of toch gewoon haar een boterham geven?
    Best lastig als ze slaapt tijdens het middageten.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zal haar wat kleins geven inderdaad bijv een plakje ontbijtkoek/ roggebrood etc en veel drinken. Waarschijnlijk zal ze flinke honger hebben dus geen genoegen nemen met iets kleins. Een flinke sloot drinken vult, maar verteert ook weer snel.
    Ik ben bang dat pap ook goed verzadigd?

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik denk dat ik haar maar een plak peperkoek geef en een klein beetje yoghurt (50 ml of zo) met fruit, en een flesje sap (ze heeft al 1 fles sap op, en meer krijgt ze niet aan sap, ik ga dan over op water) voor deze ene keer. Dat zal wel goed zijn toch? Ze eet normaal 2 boterhammen met iets warms (meestal) erbij en water.

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Phoe zeg. kwart over 3 en er kwam een klein piepje van boven, dus dat duurd nog een kwartier voor ze goed wakker is ;).

Deel Deze Pagina