Morgen misschien inleiden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    #1 Joosie, 25 apr 2011
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
    Sinds dinsdag zijn wij elke dag in het zh te vinden voor een CTG.
    Dit ivm minder leven voelen. Voel het al meer dan dinsdag en woensdag, maar nog steeds te weinig. Daarnaast zeiden ze gister dat het vruchtwater aan de lage kant is...onze kleine is aan de kleine kant...met 30 wk p15 nu p10...

Volgens de artsen zien steeds de CTG's er goed uit.
    Nu moesten we vanmorgen weer, vk zei dat ze in opdracht van de gyna een inwendig onderzoek moest doen. Daarna gevraagd waarom dit moest..
    Toen zei ze...we willen dat ze morgenvroeg om half 9 hier weer bent voor een CTG en dan wordt er overlegt...hou er rekening mee dat je morgen ingeleidt gaat worden:$...
    Heb nu 1cm ontsluiting en bmm is verweekt...vk kon met de vinger op het hoofdje komen.

we schrokken best wel...waarom nu ineens dit? Zouden ze dan toch wat op de CTG's zien? En dat het een optelsom is alles bij elkaar???

Pfff we zitten zo in spanning...staan we morgen om 10 uur weer buiten? Of kom ik het ziekenhuis niet meer uit zonder ukkie...

2. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Joossie, hoop dat alles goed gaat!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

heel veel sterkte

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

jeeetje zeg! als je nu 37 weken ofzo was geweest was het heel anders maar nu dat zie je niet aankomen.

ik hoop dat jullie kindje het gd doet en dat ze gewoon nog even bij mama in de buik mag blijven!

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Gelukkig heb je het nog tot nu kunnen volhouden zie ik aan je banner...
    Komt vast goed!:)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goh da's wel even andere koek dus. Duim voor je dat t er morgen goed uitziet en dat je kindje nog even lekker warm in mama's buik mag blijven.

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Sterkte morgen.... dikke knuff

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Sterkte morgen! Komt vast goed!

9. Oh jee wat lees ik nu!
    Heel veel sterkte morgen meis! Hopen dat uk nog bij je ma blijven!
    Misschien zien ze op de ctg wel niks maar je loopt natuurlijk al een tijd met "complicaties" en dan wordt er inderdaad naar alle factoren gekeken. Vanaf 34 weken kan je kindje "veilig" ter wereld komen dus misschien dat het risico wel te groot wordt als je er te lang mee door blijft lopen?
    Ze zullen het je ongetwijfeld wel eerst uitleggen, niet te veel in paniek raken hoor! Nogmaals succes morgen!

10. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid! Sterkte vandaag!!!!!!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

11. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Bedankt meiden voor jullie berichten..
    Ik ben weer naar huis gestuurd..
    Er is een menigsverschil van de gynacologen en verloskundigen...de 1 vindt dat het geboren moet worden en de ander weer niet...
    Heb de kleine vandaag alleen tijdens de CTG gevoeld...ga nu rustig op de bank zitten en kijken of ik het voel, zoniet WEER naar het ziekenhuis...

Eind van de morgen een uitgebreidt gesprek met de gyna gehad...
    Ik blijf dagelijks onder controle voor de ctg...daarnaast kom ik elke week terug bij haar, zodat we samen de week kunnen doorspreken en de ctg's, en welk plan we gaan trekken...dit vinden we erg prettig, omdat je nu 1 persoon hebt die ernaar kijkt..

Aan de ene kant hebben we zoiets van: hoelanger de kleine in mijn buik zit hoe beter, maar waarom van die ongerustmakende woorden van gister:S...

Maar goed...het feit blijft dat ze me in de gaten houden, en ik mezelf ook...

Ze hopen dat ik de 37wk haal, en loop ik dan nog met deze klachten DAN gaan ze me zowiezo inleiden...

Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is voor jullie

Deel Deze Pagina