Waar is het echt heel erg schoon...

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Bellybell, Jul 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij hebben ook minder goede ervaring met hof van Saksen. Ook een super smerig huisje aangetroffen, en niet zo'n beetje ook. De rest van het park zag er prima uit overigens. Maar 8 persoons boerderij was ronduit goor. Overal etensresten in de keuken en de oven was nog te vies om aan te raken. Haren in bed, vieze toiletten en de vloeren plakten. Na indienen van een klacht kwam een dame poetsen. Die was in nog geen 10 minuten weer weg. De situatie erna was nauwelijks verbeterd. Dus zelf aan de slag gegaan en blijven klagen. Uiteindelijkeen tegoedbon gehad. Ga ik dus nooit meer naar toe

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hotel Blooming bij bergen aan zee! Wel wat duurder maar echt fantastisch en vooral schoon.

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Misschien ben je dan beter af bij een kleine B&B, waar je desnoods bij het boeken even aankaart wat je zorgen zijn.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,189
    10,782
    113
    Een privé huisje in Duitsland, dat moet goed gaan! Wordt in het algemeen met veel liefde ingericht, met heel veel keukenspullen, spelletjes en frutseltjes, en perfect schoongemaakt. De entertainment moet je dan wel zelf gaan zoeken, maar dat doen wij toch al wel.

5. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Ik zou niet naar een keten gaan (geen huisjes of hotel) maar een privéhuisje of b&b boeken. Mijn ervaring is dat de eigenaar er dan zelf heel netjes op is en dus ook goed schoonmaakt :)

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Geinig! Ik zat er ook vorige week.
    En idd; prima schoon alles

Lunarosa likes this.
  7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    We hebben zo vaak Hof van Saksen gezegd dat ik nu reclame te zien krijg van hun als ik de app open :roflmao::roflmao:

Beter dan die reclame van dat stomme boek van die Faya Laurens ofzoiets :|

Ysabella likes this.
  8. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Huisjes van een keten zijn vind ik nooit superschoon. Meer alleen voor het oog schoon. Ik zou inderdaad of voor een kleine b&b gaan of een duur hotel. B&b de hulk vlakbij hoorn is een aanrader.

9. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Ah zie dat het b&b is gesloten, sorry.

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Lief, dankje voor de reactie. Ja zit momenteel volop in de behandeling, maar gun het mijn gezin ook zo om ff weg uit de sleur van thuis te komen en ff geen schoonmaken etc.

Ysabella and Cindy1977 like this.
  11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Dankjewel allemaal! Ik ga even googlen op jullie tips.

Ja, bij Hof Van Saksen aangekaart, kwam iemand opnieuw poetsen, maar de dode vliegen lagen nog steeds op bed en de spinnen waren er ook nog steeds. Uiteindelijk, na HEEEEEEEEEEEEL moeilijk doen, gedeelte van het geld teruggekregen.
    Was een erg heftige ervaring met een kindje met een verstandelijke beperking, dus nee, voor ons geen huisjes meer :)

12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Hier ook goede ervaring met hof van saksen. Doordat de boerderijen rieten daken hebben riskeer je wel dat als je het raam openzet er wat riet naar binnen waait, en er zitten daardoor inderdaad wel meer spinnen. Maar dat vind ik nie5 door een gebrek aan hygiene; dat krijg je nu eenmaal met die rieten daken...

13. Debjola

Debjola Actief lid

Aug 16, 2015
    114
    19
    18
    Bosrijk van de Efteling.
    Vind zelf altijd alles vies (wc poetsen, vaat zelf doen, eigen beddengoed, dweilen, tafels enzo goed afnemen ) hier echt totaal geen last van gehad .
    Mn man zei nog wow zomaar een keer een huisje waar zelfs jij niks op aan te merken hebt

14. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Wij zijn bij darwin forest in Engeland van landal geweest. In Engeland zijn ze veel schoner dan hier

15. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,355
    10,313
    113
    Wij zijn altijd erg tevreden over van de valk hotel (zitten ook echt nieuwe bij)

16. Amberxx

Amberxx VIP lid

Nov 6, 2013
    5,020
    5,232
    113
    Kennis heeft ook smetvrees. Om die reden hebben ze een mooie caravan met eigen toilet. Die kan ze voor tijdens en na de vakantie poetsen. En je hebt altijd je eigen spullen en eigen matras bij je. Bevalt hun heel erg goed! Als de camping niet mooi genoeg is ben je ook zo weer weg.

17. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ja van der Valk!! In Dordrecht super schoon en een prachtige kamer! Heel erg netjes!

Share This Page