Wij hebben ook minder goede ervaring met hof van Saksen. Ook een super smerig huisje aangetroffen, en niet zo'n beetje ook. De rest van het park zag er prima uit overigens. Maar 8 persoons boerderij was ronduit goor. Overal etensresten in de keuken en de oven was nog te vies om aan te raken. Haren in bed, vieze toiletten en de vloeren plakten. Na indienen van een klacht kwam een dame poetsen. Die was in nog geen 10 minuten weer weg. De situatie erna was nauwelijks verbeterd. Dus zelf aan de slag gegaan en blijven klagen. Uiteindelijkeen tegoedbon gehad. Ga ik dus nooit meer naar toe
Misschien ben je dan beter af bij een kleine B&B, waar je desnoods bij het boeken even aankaart wat je zorgen zijn.
Een privé huisje in Duitsland, dat moet goed gaan! Wordt in het algemeen met veel liefde ingericht, met heel veel keukenspullen, spelletjes en frutseltjes, en perfect schoongemaakt. De entertainment moet je dan wel zelf gaan zoeken, maar dat doen wij toch al wel.
Ik zou niet naar een keten gaan (geen huisjes of hotel) maar een privéhuisje of b&b boeken. Mijn ervaring is dat de eigenaar er dan zelf heel netjes op is en dus ook goed schoonmaakt
We hebben zo vaak Hof van Saksen gezegd dat ik nu reclame te zien krijg van hun als ik de app open Beter dan die reclame van dat stomme boek van die Faya Laurens ofzoiets
Huisjes van een keten zijn vind ik nooit superschoon. Meer alleen voor het oog schoon. Ik zou inderdaad of voor een kleine b&b gaan of een duur hotel. B&b de hulk vlakbij hoorn is een aanrader.
Lief, dankje voor de reactie. Ja zit momenteel volop in de behandeling, maar gun het mijn gezin ook zo om ff weg uit de sleur van thuis te komen en ff geen schoonmaken etc.
Dankjewel allemaal! Ik ga even googlen op jullie tips. Ja, bij Hof Van Saksen aangekaart, kwam iemand opnieuw poetsen, maar de dode vliegen lagen nog steeds op bed en de spinnen waren er ook nog steeds. Uiteindelijk, na HEEEEEEEEEEEEL moeilijk doen, gedeelte van het geld teruggekregen. Was een erg heftige ervaring met een kindje met een verstandelijke beperking, dus nee, voor ons geen huisjes meer
Hier ook goede ervaring met hof van saksen. Doordat de boerderijen rieten daken hebben riskeer je wel dat als je het raam openzet er wat riet naar binnen waait, en er zitten daardoor inderdaad wel meer spinnen. Maar dat vind ik nie5 door een gebrek aan hygiene; dat krijg je nu eenmaal met die rieten daken...
Bosrijk van de Efteling. Vind zelf altijd alles vies (wc poetsen, vaat zelf doen, eigen beddengoed, dweilen, tafels enzo goed afnemen ) hier echt totaal geen last van gehad . Mn man zei nog wow zomaar een keer een huisje waar zelfs jij niks op aan te merken hebt
Kennis heeft ook smetvrees. Om die reden hebben ze een mooie caravan met eigen toilet. Die kan ze voor tijdens en na de vakantie poetsen. En je hebt altijd je eigen spullen en eigen matras bij je. Bevalt hun heel erg goed! Als de camping niet mooi genoeg is ben je ook zo weer weg.