Friesland in z'n geheel is een grote aanrader. Maar ook Drenthe vind ik erg mooi en leuk. Appelscha (hier nog geen 20 km vandaan) is uitgeroepen tot mooiste gemeente van Nederland! Daar kun je echt prachtig wonen.
Het ligt eraan war je van houdt! Als je van het stadse leven houdt, kan je het besten in het westen wonen. Als je meer van heuvelachtige omgeving houdt, kan je het beste naar Zuid-Limburg gaan. Hou je van groen, dan is Gelderland erg mooi. Ik vind dat Braband gemiddeld genomen de beste sfeer heeft!
Nou, ik heb 17 jaar vlakbij Appelscha gewoond in dezelfde gemeente(ooststellingwerf) en kan me dus echt niet voorstellen dat dat de mooiste gemeente van Nederland is. Dan weet ik wel mooiere plaatsen in Friesland
Ik woon ook vlabij Appelscha. Voor toeristen is het zeker leuk, maar is vaak weinig voor jeugd enzo te doen.
hier iemand uit Emmen, drenthe.... Hier is het ook leuk hoor, maar idd de sfeer bepaal je zelf en je hebt natuur ook je eigen wensen.
BRABANT! Ik ben er zelf geboren en getogen, maar nu woon in Schiedam. Volgende maand ga ik weer lekker terug daar heen verhuizen. Veel gezelliger en persoonlijker. Hier kent men de buren tenminste nog. Ik zelf kom uit west brabant, dus dan zit je toch niet al te afgelegen. Ik woon dalijk om de hoek bij Frans Bauer. Is wel grappig. Maar Rotterdam bijv. is ook maar een half uurtje rijden. Dat is toch nog wel lekker af en toe. Heb je toch rust, maar binnen een half uur zit je in een grote stad. Succes met zoeken. x Linda
Harderwijk is ook erg leuk wonen, daar zou ik zelf wel graag heen willen verhuizen, maar waar ik nu zit zit ik eigenlijk ook wel heel goed hoor....
Hier nog iemand die voor brabant gaat. Ik kom zelf uit het Gooi maar woon nu 6 jaar in Brabant en ik ga er NOOIT meer weg
Ik kom zelf uit nieuwkoop. dorpje in zuid-holland.. is hier erg mooi om te wonen. veel groen en je hebt hier de nieuwkoopse plassen ( erg geliefd bij toeristen en dorpsgenoten) Hebben hier ook een steeds groter wordend winkelcentrum ( pje) Het enige nadeel is en dat heeft denk ieder dorp dat er heel erg geroddeld kan worden,maar goed aan de andere kant kent iedereen elkaar ook en staan de meeste mensen ook altijd voor je klaar. xxx
De randstad! Ik heb op 5 verschillende plekken gewoond in de randstad en het bevalt me prima! Het valt mij op dat in deze topic niemand in de randstad woont! Klingt misschien gek, maar als wij de randstad uitrijden vind ik het zo saai! De dorpen zijn ver uit elkaar, de centrums zijn klein..hahahaha..Wij zijn al op vakantie als we op de A2 rijden en utrecht voorbij zijn..WOH! geen huizen en bossen! hahahahaahahah Wij gaan geregeld een weekendje weg, en dan dus meestal naar het oosten, en daar heb je echt nog van die dorpjes met 5 huizen en dan km niks! Ik kan me voorstellen dat rust heerlijk is, maar ik zou daar zooooo eenzaam worden! Dan moet je de auto pakken voor een pak melk! Ik woon niet midden in de stad, dat is nou ook niet de bedoeling, maar in een leuk dorp/stad met de grote stad op nog geen 10 min. rijden hier vandaan, en 5 minuten rijden van het strand! Heerlijk! Rust, maar toch stad! Lang verhaal, maar ik kies toch echt voor de randstad! Of...een warm tropisch eiland hahahaha
Ik ben opgegroeid in Oisterwijk (Brabant), heb daar 21 jaar gewoond en een hele leuke jeugd gehad. Later ben ik naar de Randstad verhuisd (Leiden, Den Haag) en tussentijds weer een keer terug naar Brabant. Nu woon ik alweer een tijd in de Randstad, sinds ruim een jaar in Hillegom (Bollenstreek). Het heeft ongeveer het persoonlijke van Brabant maar dan zonder dat vreselijke Brabantse accent Bijkomend voordeel...in het seizoen altijd veel bloemen op tafel! Verder ligt het centraal, wanneer we zin hebben in drukte gaan we naar Den Haag of Haarlem, het strand en Schiphol zijn vlakbij en het is gewoon een mooie omgeving
Hier! In Roden. Ligt in de driehoek Assen Groningen Drachten. Zo zit je dicht bij drie mooie provincies. Het is een groot dorp met veel voorzieningen.
Ik ook randstad! ben een rotterdamse geboren en getogen.. ik zou niet in een dorpje kunnen wonen denk ik.
In Twente lekker in de boerenlucht. Ik woon hier rustig en vrij. Maar ik wou ook wel eens ergens anders wonen, niet voor altijd, maar bv een 2e huis in Italie ofzo
Ik woon in Colijnsplaat (zeeland) heerlijk lekker rustig, toch nog binnen een half uur in de stad Goes...dus ik vind het prima hier! liefs, misspuma
Ik woon in Zeewolde (Flevoland)woon hier al vanaf mn 8ste...er is niet veel te doen maar wel lekker strand bos en je kind kan nog buiten spelen. Een stad is niks voor mij veel te druk, Naar het noorden lijkt me ook heel leuk maar heb het idee dat je daar niet makkelijk tussen komt. En mn ouders wonen in de buurt ik denk dat dat ook wel belangrijk is lekker zomaar ff langs wippen ze wonen een paar straten verder op.