Ik woon in Culemborg en heb het reuze naar mijn zin!Het ligt lekker centraal binnen een half uurtje ben je in utrecht/den bosch. Liefs,Claudia
Ik heb altijd in een dorpje in brabant gewoond, daar was maar 1 winkel (die nooit iets in het assortiment had wat je lekker vond) en dacht iedereen altijd alles over je te weten, Mateloos irritant! Nu woon ik sind een jaar in arnhem in een leuke wijk in zuid en vind het er heerlijk! Kan overal op de fiets heen, heb keuze uit 3 supermarkten erg dicht in de buurt (2 op loopafstand), kan overal heen met openbaar vervoer, kan altijd winkelen.... Kan zo nog uuuren doorgaan over alle voordelen van wonen in een stad. Daarbij komt nog dat ik in een kindvriendelijke wijk woon waar de buren elkaar ook echt kennen en op de koffie komen (zonder steeds te roddelen over andere mensen in het dorp) Als wij iets nodig hebben is er altijd wel een buur die bereid is te helpen, ik hou ontzetten van mijn Stad!
Ik ben geboren in rotterdam. Heb een jaar in Veenendaal gewoond voor mijn werk en daarna weer heerlijk terug naar Rotterdam. Veenendaal was echt apart, ik kon maar niet wennen! Nu hebben we een huis in Barendrecht (ligt onder Rotterdam) gekocht en die wordt eind dit jaar opgeleverd. Maar maar hart ligt altijd in Rotterdam. Het is ook belangrijk dat je aan je werk denkt. Of je moet natuurlijk van baan veranderen.
Ik denk inderdaad dat het ligt aan waar je van houdt de bossen/strand. Op dit moment woon ik in de bollenstreek. In Noordwijk aan zee. Daarvoor heb ik in Apeldoorn gewoond. En daarvoor in Lelystad (flevoland). Ik vind het wel lekker om in een middel grote stad te wonen. Niet in een dorp in de middel of nowhere. Nu is Noordwijk niet zo groot maar op zich wel dichtbij een stad.
In de buurt van de sallendse heuvelrug: Nijverdal, Holten, Hellendoorn. Heerlijk rustig, alles wat je nodig hebt in de buurt...
Flevoland! ik woon in Emmeloord, sinds kort, in Flevoland heb je rust, ruimte en genoeg shopgelegenheden! Anders ga je naar een van de grote onmliggende steden toch? Almere is ook heel leuk, heb er 20 jaar gewoont
Twente! Heerlijk rustig veel bossen en vriendelijke mensen. Ik ben zelf opgegroeid in Groningen en de randstand. Ze wonen nu sinds een half jaar in Twente en ik voel me er nu al super thuis!
hoi amersfoort is lekker dichtbij ik woon in baarn. ik zou hier niet graag weg willen het is lekker rustig heerlijk voor kinderen, je hebt een gezellig winkelstraatje en je zit vlak bij hilversum en amersfoort, amsterdam is trouwens ook maar 20 minuutjes rijden. ik weet niet of je voor koop of huur gaat maar als je in amersfoort woont kun je hier ook gewoon naar de woningbouw. koop is wel vrij prijzig allemaal maar ja in amersfoort ook. veel liefs esther
Errug leuk! Zowel mijn vriend als ik zijn in de kop van Drenthe opgegroeid, daarna even in Groningen gewoond. Ook leuk, maar gelukkig wisten we zeker dat we zodra dat financieel kon, weer terug naar het platteland wilden. Heerlijk.... bossen, water, heide.... alle natuur om je heen. Daarnaast (als je een beetje redelijk groot dorp uitzoekt) zijn ook alle voorzieningen in de buurt: winkels, scholen enz. In de meeste dorpen word je vrij snel opgenomen in de gemeenschap, vooral als je bij eea vereniging/sportclub gaat of je kinderen op school hebt. Ik kijk terug op een heerlijke jeugd met veel buiten spelen in de bomen en weilanden... zo jeugd wil ik mijn kleintje ook geven!
Hier nog een voor Brabant! Woon nu in Eindhoven, maar heb gewoond in Gemonde (heerlijk rustig en neit al te ver van leuke plaatsjes). Ook gewoond in Den Bosch (blijft favoriet) en gewoond in Oisterwijk, qua dorp helemaal TOP! Ben geboren in Twente, daar kom ik nog steeds heel erg graag! Succes met je keuze.
Ik woon in Oosterhout noordbrabant en vind dit helemaal top. Het is een stad , maar met een dorp uitstraling. Erg gezellige mensen! Ik heb tot 5 jaar geleden altijd in Noordwijk gewoont, maar zou hier voor geen goud meer weg willen! De insteek van de gemeente Oosterhout is: Oosterhout familiestad! Dat zegt genoeg denk ik. We hebben heleboel goeie voorzieningen(zwembaden, scholen, sport enz) en een super (overdekt)winkelcentrum. En er is hier ook genoeg werkgelegenheid. Niet geheel onbelangrijk denk ik. Ze zijn op het moment flink bezig met het bouwen van (betaalbare)woningen. Echt gericht op starters en gezinnen! Oosterhout ligt aan een hele mooie groenstrook in Brabant met bossen. Ik heb zelf een paard en vind het heerlijk om hierin te rijden, maar ook met de hond wandelen is geweldig. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terrecht komen!