bedje center parcs

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by augurkjes, Oct 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik las hier dat er mensen waren die een houten kinderedje voor hun kinderen/kind hadden.
    En dat ik daarvoor een mail moest sturen naar center parcs.

Nu heb ik dat dus gedaan, en nu word er 4,95 in rekening gebracht en staat er bij EXTRA kinderbed. Nu is het maar 4,95 maar ik vroeg me af of jullie hiervoor ook hebben moeten betalen. Want ik vraag niet om een extra kinderbed maar om een normaal bedje.

Dus ik dacht iemand hier ervaring ermee?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Hier kostte het niks hoor. Ik had in het mailtje gezet dat ik een houten bedje wilde in plaats van een campingbedje. geen extra kosten gehad.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik had niks gezegd en er stond toen gewoon een houte bedje. en anders staat het gewoon in de berging staan eigelijk in elk huis

denk dat je er nu twee krijgt

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    je krijgt nu een extra bedje
    standaart staan er al kinderbedjes in huisjes vanaf 4 personen
    en de bedjes zijn allemaal omgeruild voor houte bedjes....waarschijnlijk krijg je nu een campingbedje erbij
    mss kan je hem nog afbestellen en bevalt het bedje dna niet wat er staat gewoon naar de receptie gaan en ze bezorgen een ander bedje...

veel plezier, naar welk park ga je?

5. augurkjes

dank jullie wel allemaal.

We gaan naar het heijderbos toe :D heb er al zin in. Heb ze even een mailtje gestuurd dus ik wacht wel af :)

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    denk dat ze hier wel al houte bedjes hebben
    tenminste me broer is er een paar jaar geleden geweest en in hun huisje (VIP) stond het wel

heel veel plezier ben nieuwsgierig hoe het park bevalt met kleine kinderen ( Teun is bijna 3) of er genoeg te spelen is..... of dta het echt voor de wat grotere is, hij is geen klim en klauteraar vandaar...

groetjes
    Janette

7. augurkjes

janette wij zitten ook in een VIP cottage.
    Heb een mail van cetnerparcs terug gehad, en ze hebben het extra bedje eraf gehaald. Was een misverstand. Maar nog steeds geen antwoord op me vraag wat voor bedje er staat ;)
    Nou neem zelf gewoon een extra campingbedje mee voor de zekerheid, met een matrasje en dan komt het wel goed.

EN staat er een groot kinderbedje dei stevig is alleen maar mooi dan kan de oudste daarin. Die slaapt thuis ook nog in een ledikantje :) dus ik zie het allemaal wel.

Ben zelf ook benieuwd hoe het park is. De oudste is hier als we gaan bijna 3 jaar en schijnt voor kinderen toch erg leuk te zijn.

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wij zaten paar weken terug in de huttenheugte en was blij dat ik me eigen camping bedje mee had genomen.
    Ding wat er stond vond ik er niet zo fris uitzien.
    Was dus een campingbedje en geen houten bedje.

Share This Page