Ervaringen Menorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door leonietje24, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi !

Wij willen waarschijnlijk naar Menorca ( eerste week sept ) Ruben is dan 1 jaar en 5 maanden oud. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Was het goed te doen met een kleine van 1,5 jaar? Welke accomodatie zijn jullie geweest? Is het een aanrader? En is het eiland mooi?

Alvast heel er bedankt!

Groetjes Leonie

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben vorig jaar zomer naar menorca geweest. Was toen al zwanger, maar heb er zelf dus geen ervaring met kindjes.

Menorca staat bekend als Buggy-eiland. Ons hele vliegtuig zat dan ook vol met gemiddeld twee kindjes per rij. Variend van enkele maanden tot 2 a 3 jaar.

Het eiland is erg mooi. Maar als je meer wilt zien dan alleen de plaats waar je zit, is het huren van een auto een aanrader.
    (Verder weet ik niet zo heel erg veel meer van de plaatsen daar... zwangerschapsdementie heeft inmiddels heel erg toegeslagen.

PS. Wij zaten in Floramar op (Santa) Cala Galdana.

3. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Wij zijn afgelopen zomer naar Menorca geweest, in Grupotel Tamariscos, echt ideaal. We hadden een heel mooi en schoon appartement met uitzicht op baai/strand en zee, we hadden half pension en dat was prima en lekker makkelijk. Het is 2 uurtjes vliegen en dat is net lang genoeg, je kan daar een auto huren maar de bus is ook prima en goedkoop, je kan onderin de bus je kinderwagen leggen.

4. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Toevallig! Wij hebben ook net een vakantie geboekt naar Menorca. We zitten in appartement Tamariscos (beoordeling op Zoover: 8,4!). Onze zoon is dan 8 maanden als we gaan! Heb er nu al zin in!
    Ben er ook nog nooit geweest, maar lijkt me SUPER!
    Succes met je keuze!

Liefs, Moosje

5. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @ Moosje
    Tristan was toen net zo oud, we hebben echt een heerlijke vakantie gehad daar! We kregen zelfs een kerstkaart van het hotel dit jaar, toch leuk.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nog een Tamariscos fan, wij gaan ook deze zomer.
    Iedereen naar Menorca oleee!

Deel Deze Pagina