Maar het zogenaamde "breezersletje" word niet als gemeen bedoelt maar als een grapje. Dat is toch heel wat anders dan elkaar de huid vol schelden? Want ja dat vind denk ik iedereen met een beetje gezond verstand respectloos.
Het gaat je niet zozeer om het woord als om het feit dat men niet respectvol reageerd op elkaar. Daar moet ik je wel gelijk in geven. Maar sommige dingen liggen nu eenmaal zo gevoelig dat mensen vanuit emotie reageren en dat is soms iets minder respectvol dan wenselijk zou zijn. De maatschappij wordt steeds harder en dat merk je hier soms helaas ook. Gelukkig zijn er ook topic's waarin een groot samenhorigheids gevoel heerst.
Het werd je net al uitgelegd, het ging om een grapje toch?! En ik vind het hier op Zp reuze meevallen met 'gemeen en lelijk' doen. Ik weet niet of je wel eens op andere fora's komt, want het kan er nog veeel respectlozer aan toe gaan hoor. daar is Zp nog heilig bij.
Nou mamamuts na alle jaren dat ik hier al ben en lees, oei van sommige dingen word je echt niet goed. Nynke nogmaals was niet om jou, maar ik persoonlijk vind het respectloos dat je mensen zo noemt. Grapje of niet. Prima maar dan besloten. Het is het algemene respectloze wat mij echt stort.
Nogmaals het is een forum, ging om een grapje Als je bij alles wat je hier neerschrijft moet opletten dat je niemand kwetst , dan wordt er in geen enkel topic nog gereageerd Soms is een grapje net leuk, je moet jezelf niet altijd al te serieus nemen en het maakt een topic dikwijls net luchtiger Er zitten veel verschillende vrouwen, allemaal om een verschillende reden , maar als je de vrouwen met en zonder kinderen gescheiden moet houden omdat die elkaar met uitspraken en grapjes kunnen kwetsen vind het respect hier echt wel nog oke hoor De enige keren dat het hier uit de hand loopt, heeft het meestal niet eens met kinderen te maken Als je het algemeen had willen houden, had je beter niet dat voorbeeld aangehaald Met dat voorbeeld spreek je net wel 1 persoon persoonlijk aan en wijs je naar 1 topic Waardoor dit topic inderdaad nu helemaal z'n effect verliest vrees ik
Het is gewoon weg niet repectloos bedoeld. Ik kan het niet beter uitleggen dan dat Zilvervosje al gedaan heeft. Ik had het mss niet moeten noemen in het andere topic. Goede leer voor de volgende keer. Maar ik had werkelijk geen flauw idee dat mensen dat respectloos zouden kunnen vinden. Mocht het je gekwetst hebben, sorry. Zo was het niet bedoeld.
Weet je wat ik zo jammer vind, er wordt geklaagd dat Meara selectief leest, maar ze wordt nu aangevallen op plusminus 25% van haar bericht. Namelijk in de andere 75% geeft ze haar mening in algemeenheid over het tekort aan respect naar elkaar toe en ik deel die mening. Ik heb al veel abbo's opgezegd, of soms niet eens genomen, omdat er gewoon vuur vanaf kwam! Oververhitte vrouwen die de ene steek naar de andere aan het geven waren en dat terwijl we elkaar niet eens kennen! Ik heb net gereageerd in een topic over recepten, in de hoop dat het daar wel gezellig blijft, want hoe luchtig ook, sommige topics draaien uit op een heuse cat fight. Ik vind het nobel van Meara dat ze graag iedereen voor een beetje meer respect op wilt roepen, een beter milieu begint tenslotte bij jezelf
Ben ik niet echt met je eens, en dan spreek ik even namens mijzelf. Het is nog maar 11 weken geleden dat wij ons zoontje hebben moeten laten gaan, en sindsdien helaas al teveel meegemaakt dat er respectloos gesproken werd. En dan ging het dus wel om kinderen.... Ik zal de voorbeelden niet noemen, het gaat om het algemeen!