Waar is het verlangen naar sex naar toe ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathalieke83, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Haha, welke pil slikte je dan?
    Meestal wordt t door de pil juist minder en weer meer als je stopt met de pil.

er wordt gezegd dat t tweede trimester van je zwangerschap je libido stijgt. Hier in elk geval wel

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij hebben in de 9 maanden zwangerschap geloof ik 5 keer seks gehad ;)
    Nu 9,5 week geleden bevallen en nog maar 1 keer seks gehad, tja had een knip van 7 cm die moest genezen, helaas van de seks niks gevoeld, alsof het verdoofd is dus weinig plezier aan beleefd, hopelijk trekt dat nog bij en nu ben ik al 1,5 week ongesteld dus komt het er ook niet van :D

Gelukkig hebben manlief en ik geen groot libido en is het niet zo erg, normaal doen we het ook maar 1 tot 2 keren in de maand :p

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nou wil ik ook weten welke pil. Ik krijg er juist het tegenovergestelde van...

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier was het juist in het begin van de zwangerschap andersom!
    Ik wilde wel maar vl was bang dat ik weer een miskraam zou krijgen.
    In het 2de termijn was ik moe ziek zwak en misselijk dus hielp ik hem maar met het nodige handwerk.
    Het laatste termijn hadden we beide weer zin en bleven we vrijen tot letterlijk de laatste avond voor mijn inleiding.
    Na 5 weken na de bevalling begon ik weer langzaam aan sex te denken.
    Gelukkig deed het geen pijn maar het voelt wel anders alsof ik minder voelt ervan...

5. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Had ik ook de eerste paar maanden door de misselijkheid en vermoeidheid, wat idd nog wel eens frustrerend was voor vriendlief. Met ongeveer 5/6 maanden zwangerschap schoot mijn libido ineens de lucht in. Alleen nu durft mijn vriend niet meer vanwegen mijn bolle buik en ben ik de gene die gefrustreerd is. Achja wat doe je er tegen :p

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Wij doen het gewoon niet, in het begin beetje moeite mee gehad maar daarna even goed gesprek gehad en nu Hoe vervelend ook is moet hij het er maar even mee doen. Je loopt op een begeven moment met een bollebuik spierpijnen etc en de misselijkheid. Ik vind dat moeten ze maar even begrijpen. We hebben al met genoeg onzekerheden te maken plus nu vind ik het gewoon niet fijn. Anders dan voel je je gedwongen dat is toch helemaal niet fijn :) gelukkig is het zo nu en dan wat terug en dan heeft hij geluk hihi

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had veel zin, tot ik zwanger raakte van zoon... komt wel na 12 weken hoor ik mij nog tegen hem zeggen.
    Inmiddels 2 jaar later (en weer zwanger ) is het nooit meer echt gekomen.

8. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hier ook zo!

9. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier niets veranderd eigenlijk, ik heb meer libido dan ml, 3x per week, alleen moeten we langzamerhand echt creatiever worden welk standje prettiger is. Missionaris zorgt ervoor dat ik nogal weinig lucht krijg.

10. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik zat aan de Lovette. Ook een paar maanden de stofnaam gehad maar daar reageerde ik heel slecht op dat ik huilbuien had, depri voelen en nog andere klachten. Toen daalde mijn libido ook juist.

Ik had nooit gedacht dat t door pil kwam omdat ik 16 was toen ik met die begon. Dus leg je de link behoefte aan seks niet daar maar eerder bij de pubertijd. Je leest idd op internet bijna alleen maar dat de pil verlagend werkt.

Deel Deze Pagina