Waar is het lekker weer eind feb en begin maart. Dus bikinie weer en ook niet te ver vliegen want het is de eerst keer dat we gaan Vliegen met Silver. zijn we ver geweest met de auto maarja daar zit ze in een stoel vast. en tis een druk meisje. dus ben in het vliegtuig wel bang voor een actief meisje en op een lange vlucht is dat niet echt handig
Oeh, echt warm is altijd lastig maar zuid Egypte heb je wel een heel goeie kans op goed weer. Hurghada ofzo. De Canarische eilanden zijn lekker maar zeker niet zeker van echte warmte (al zal het waarschijnlijk in ieder geval heel lekker zijn). Griekenland ed. zijn niets... Pfff.. lastig als je niet al te ver wilt. Ik zou zeggen: Egypte!
Ik zou ook Egypte zeggen, misschien heb je in Portugal ook al kans op mooi weer maar of je dan in je bikini kunt liggen weet ik niet. In Egypte kan dat zeker wel, daar zijn wij een paar jaar geleden de 2e week van januari geweest en lagen daar heerlijk op het strand, 25 graden! Wél uit de wind want in de wind liggen was te fris, maar met een windscherm was het echt super. Zoek wel een goed (5 sterren) hotel want met de hygiëne nemen ze het niet zo nauw daar helaas... Wij zijn in Hurghada geweest trouwens. Dus, als je eind feb of in maart gaat, heb je zeker mooi weer!
Gran Canaria is heerlijk, zeker in die maanden. Rond de 25 graden en dat is met zo'n ukkie toch echt wel genoeg.
@chilin dankje oke dus egypte en Gran Canaria hmmmm het vervelend's is dat me schoon zus eigenlijk niet naar Gran Canaria omdat ze daar een half jaar heeft gewerkt. en egypthe trekt somige niet. we wouden eigelijk naar turkye maar volgens mijn is het daar dan nog niet warm genoeg