Waar is het leuk op Tenerife of Gran Canaria

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Femmetje, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    In december willen wij in de kerstvakantie 2 weken naar Tenerife of Gran Canaria. Onze kinderen van 1,5 en 4 jaar gaan dan mee.
    Waar is het leuk voor kinderen? We hebben een aantal eisen, het moet een beetje op loopafstand zijn van het strand,boulevard. Er moeten leuke gezellige restaurantjes zijn want we willen niet all inclusive. En het liefst ergens in de buurt waar ook nog meer dingen te doen zijn (misschien iets van een soort pretpark, waterspeelpark, dolfijnenshow iets of dat soort dingen dat daar best wel zit)
    Wie kan ons helpen en heeft er tips?

2. miba

miba Lid

26 sep 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn een jaar of drie geleden op Gran canaria geweest, toen nog zonder kinderen. We zaten in playa del ingles, maar dan aan het begin/rand. Dus om naar de winkelcentra te gaan moesten we echt met een taxi dit zou ik nu met een kleintje niet meer willen. Ik zou graag nu er voor kiezen om alles op loop afstand te hebben. Wel was de boulevard op loopafstand maar we zaten ver af van de bekende "duinen" , het strand vlakbij ons hotel was niet aanlokkelijk vonden wij. Wij zaten dus met name bij het hotel bij het zwembad, hier was het goed vertoeven.

Zouden wij hier nu weer voor kiezen zou ik een hotel vlakbij het duinen strand en bij de winkelcentra boeken.

Al met al wel een leuke vakantie. We zaten wel in een hotel met all inclusive. Helaas heb ik geen ervaring met Tenerife.

Sorry ik kan je dus niet echt verder helpen. Ben zelf dus ook op zoek naar een geschikt vakantieadres, zie de andere topic (tenerife menorca of turkije)

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij zaten op cran canaria in parqeu christoball echt een mooi net park ik ben niet zo gek op hotles helemaal niet met kids want je zit toch allemaal dan op een kamer. das met slapen vidn ik een beetje lastig.
    dit is een net bungalow park en op zich is het lopen nog wel te doen maar er gaan ook heel goedkoop overal bussen naar toe bijv dus naar waterparken ed.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij zaten op tenerife in Costa Adeje een niet zo`n massale badplaats met een mooi strand( wel zwart zand maar dat is bijna overal daar) Leuke boullevard waar je lekker over kan wandelen.En op het eiland zelf is ook vanalles te beleven.Dierentuin, pretpark ,rondvaart op een boot en walvissen zien,naar de vulkaan,waterpretpark.Het plaatsje had heel veel keine restaurantjes waar je voor een redelijke prijs lekker kon eten.Hoe het er is in de winter weet ik niet want wij zijn in september gegaan.
    Veel plezier alvast

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Tenerife...parque santiago III of IV in playa las americas. Ligging geweldig. Aan de boulevard, aan het strand en parque III heeft geweldige app. en een super zwembad. Ook voor kleine kids.

Zie ook Zoover voor de referenties.

Kwebbel

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het helemaal met kwebbeltje eens !

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ook ik ben het met kwebbel eens

8. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo ilona,welk hotel was je toen geweest,wij vertrekken nu vrijdag .

Deel Deze Pagina