haar valt uit?!

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    zo'n beetje vanaf 4 weken na de bevalling begon mijn haar onwijn uit te vallen..
    ik word er echt gek van, overal in huis liggen haren van mij..
    maar ik kan er niks aan doen, en het valt nu nog steeds uit..
    mijn haar is echt heel dun nu, het was altijd vrij dun hoor, maar zoals nu is het echt erg!

    hebben meer meiden dit gehad? kan je er iets aan doen?
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik weet dat je haar tijdens een zwangerschap dikker wordt. Dit verdwijnt weer na de bevalling.
    Zelf heb ik ook niet het dikste haar, dus ik ga het afwachten wat er van mijn blonde lokken overblijft :(

    Je ziet wel vaker dat vrouwen ineens kort haar hebben na de bevalling. Ik dacht altjid dat dit een soort nieuwe fase was.... ik bedenk me nu dat dit misschien wel noodzaak was.... tja...

    Sterkte,

    Danielle
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Lijk al bijna op Bruce Willis :oops: Heb het gevoel ook niks meer over te houden :(
     
  4. Mijn kapster vertelde me al dat dit kon gebeuren. Ik had nergens last van en idd...nu valt het me op dat er ook meer haren in mijn borstel achterblijven dan me lief is.
    Niks aan te doen zegt ze. Dat wat je had moeten verliezen tijdens je zwangerschap is niet gebeurd door bepaalde hormonen dus je lichaam is aan het inhalen...
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb het ook vreselijk gehad... Wel tot 6 maanden na de bevalling en opeens was t over!
     
  6. sandra1979

    sandra1979 Fanatiek lid

    Oh ik heb er ook heel erg last van. Toen ik laatst bij de dokter was heb ik het gevraagd. Je kunt er idd niets aan doen, en duurt vaak tot 6 maanden na de bevalling. Ik word er ook gek van.....en denk steeds hoe kan het dat er uberhaupt nog haren op staan als je ziet wat ik op een dag verlies.
    groetjes sandra
     
  7. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier ook hoor! Om gek van te worden!
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Hier ook hoor! Het is een maand of twee geleden begonnen en het begint nu een beetje af te nemen.
    Overal, maar dan ook overal ligt haar.
     
  9. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    je moet eens bij mij in m'n douche-putje komen kijken....
    YAK!

    maar... hier word het al minder :)
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ben dus niet de enige :(

    ik hoorde dat je wel tot negen maanden veel haar kon verliezen, maar Alyssa is al 13 maanden en ik verlies nog steeds bergen haar, hou echt niks over. Als ik een staart wil dan glijdt het stiekkie er zo uit, zo dun is het, kan echt wel janken... :cry:

    wil ook niet naar de ha ermee, heb dit al eens vaker gehad en kreeg toen een verwijsbrief voor 1 of ander privekliniek en toen die tijd (nog in nederlandse gulden) betaalde ik alles uit eigen zak, niks vergoeding en dat was echt een hoop. Dus laat staan nu deze tijd met de euro! :(

    weet ook echt niet meer wat ik moet doen... :(
     
  11. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier ook...om gek van te worden. ik had dus heel lang haar maar heb het 2 weken geleden een heel stuk korter laten knippen...
     
  12. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    eliesja wat grappig je kleine is vandaag 1 jaar,1 maand, 1 week en 1 dag oud!
     
  13. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh ja nu je het zegt, grappig had t nog niet gezien...hihi
     
  14. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zit er ook vaak aan te denken om me haar kort te laten knippen, maar ben echt iemand van het weinig te moeten doen met me haar..
    en me man wil me niet meer als ik kort haar heb... :(




    dat laatste is een grapje hoor, maar hij zou het wel zonde vinden als ik het kort zou knippen.. ;)
     
  15. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik heb het nu net over m'n schouders dus echt heel ,kort is het niet, mag ook niet van mijn man!
     
  16. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hier ook al, vreselijk.
    haalde net mijn hoofdkussen weg..............
     
  17. hier ook heel veel haarverlies.
    Ik heb het een 2 weken gelelden laten knippen (ook niet kort hoor, een 10 cm eraf) en nu is het al beter. Kan komen door het knippen of misschien dat het toevallig beter aan het gaan is.
     
  18. evon

    evon Actief lid

    18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Ja bij mij ook! Elke keer na haren borstelen zit mijn hele borstel onder.
    Ook zijn ze idd door het hele huis te vinden
    Maar ik heb van mezelf gelukkig echt dik en veel haar dus ik heb nog het een en ander achter de hand.
     
  19. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hier nog eentje! Maar ja, voor mij geldt, liever minder haar dan minder borsten, want ook die namen behoorlijk af na het stoppen met bv...hahaha.... Wat is dat toch? Waarom moeten wij vrouwen eerst negen maanden alle ongemakken van de zwangerschap meemaken (geen wijntje, geen biefstukje, zware buik enz)...dan nog eens een kind baren (auw) en uiteindelijk dus ook nog eens alles verliezen?

    Het is ook niet eerlijk! ;) (had het niet willen missen hoor!)

    Hoop dat het met 6 maanden ophoudt, anders kan ik Britney Sprears wel na gaan doen!
     
  20. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    :) :) :)
     

Deel Deze Pagina