met stip op nr 1: olly het kleine busje en daarna brandweer man Sam en Mike de ridder en bij gebrek aan beter is bijna alles van zappelin wel leuk
Op die leeftijd van je zoontje het Zandkasteel en Stick with Mick op Baby TV nu is mijn oudste fan van Cadper en Emma
zoon was erg van Woezel en Pip, wordt minder maar dochter wordt er nu helemaal blij van. Zoon zit momenteel in een K3 periode, die hij steevast 'de prinsesjes' noemt..
Timmy tijd brandweerman sam, olly de kleine witte bus, koekeloere Niet echt fan, maar van deze wordt ze enthousiast. En studio snugger van zapp vind ze ook erg interessant.
eerst was het Diego en Nemo, toen werd het even Cars en Planes... toen alles van Dino's en Freek Vonk.. Nu is het Skylanders en Lego Ninjago ... hij wordt zo snel groot, snif!
Onze dochter kijkt graag nasr disney channel junior. Ze is fan van minni mouse momenteel, eerder was het woezel en pip maar daar geeft ze nix meer om. Als het nu maar minnie is dan is het goed. prinses sopfia vind ze ook wel leuk.
jongste :nijntje bumba woezel en pip buurman en buurman, en Cars Oudste: Buurman en buurman spongebob,Woezel en pip Frozen is het helemaal!
hier vind hij kro kindertijd erg leuk met wicky de viking, heidi, Olivia enz.. ook blaze en paw patrol vind hij erg leuk. Jake en de nooitgedacht piraten was heel lang favoriet, heeft er ook speelgoed van. nu iets minder. ook vind hij buurman en buurman erg leuk. Wat hij nu helemaal t einde vind is pipi langkous (de echte). qua films vind hij de Leeuwenkoning en jungle book leuk.
Hij mag de tekenfilms overigens niet van me zien. Veel te veel geweld enz. Maar het figuur vind hij geweldig om maar niet te spreken van de ontmoeting met Spiderman in disneyland parijs.
Die van mij is gek van Thomas de Trein. Verder heeft hij 2 grote broers waar hij wel eens wat van oppikt, daarom vindt hij Mister Bean ook erg leuk en de Minions ook. Hele films kijken doet hij nog niet, maar die korte filmpjes van Thomas wel en stukjes meekijken van die andere twee ook. Op televisie kijkt hij graag naar Wanda en de alien, maar ik weet niet precies waarom. Als het gaat om spulletjes ergens van willen hebben is het eigenlijk alleen Thomas de trein en zijn Lala-knuffel.
Mijn zoontje is echt helemaal gek van Q Pootle 5! Ik vind het zelf ook een fijne serie, niet zo druk en leuke verhaaltjes. Wij hebben alle afleveringen van tv opgenomen.