Waar is jouw bevalling begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nelly, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    's nachts om 3.45 toen mijn vliezen braken....

07.00 begonnen de weeen en 11.00 was de kleine er....

Wens het iedereen zo toe....

2. spinner

spinner Actief lid

7 mrt 2009
    152
    0
    16
    thuis....had het alleen niet door...dacht dat ik nog gewoon harde buiken had, deed namelijk geen pijn. Op aandringen van man toch even de vk gebeld, en toen die kwam bleek ik al ontsluiting te hebben...paar uurtjes later bevallen...

3. fafje

fafje Niet meer actief

zh-bed...vliezen braken en bam weeen! heel heftig gelijk!! 4 uur later was mn baby er!!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

wat een leuk onderwerp

15 dec ben ik getrouwd om 10 in de morgen was die nacht daar voor al wat onrustig niet kunnen slapen dus op mijn eigen trouwerij bok chagrijnig.

na het trouwen bij ons thuis koffie en gebak toen keek ik iedereen al weg heb het hele huis nog schoongemaakt en toen begonnen de voorweeen te komen. heb toen nog een grilburger gegeten en om 1900 uur kwamen ze regelmatig en tussen de weeen door erwtensoep gegeten en om half tien in de avond vliezen gebroken en half 1 snachts was ons kleine meisje er.

vergeet het nooit meer hihi

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Om een uur of 5 's morgens werd ik wakker met buikkrampen, toen was het begonnen :)

6. Seth

Seth Niet meer actief

thuis, thuis.... en thuis...

Bij de eerste...
    weeen, rugpijn.... verlies slijmprop om 09.30, baby om 16.08

tweede...
    wakker worden van plassen om 05.00 uur... wat rugpijn...
    weeen om 07.00 uur... 08.46 baby...

derde...
    rond 23.45 uur wakker worden, dacht dat ik moest plassen... gebroken vliezen...
    00.45 uur.. begin weeen.... 02.03 uur baby....

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    In het ziekenhuis...ik lag daar met langdurig gebroken vliezen.Ik was 36wk toen mijn vliezen braken.
    Met 36 wk en 4 dgn zou ik ingeleid worden maar die nacht ervoor begonnen de weeen...al had ik zelf niet echt in de gaten dat t begonnen was, toen ik de verloskamer opging(om eigenlijk ingeleid te worden) bleek ik al 6 cm te hebben!

8. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Werd rond half 3 wakker dat ik moest plassen en toen begonnen de weeen.

Hopelijk bij de nu straks net zo relaxt en inderdaad heerlijk thuis en niet onderweg of ergens anders

9. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Al 2 nachten wat buikpijn, de ochtend erna stond ik klaar om de hond uit te laten en verlies de slijmprop. Man maar even wakker gemaakt omdat ik graag even wou douchen en een schone broek aan moest.:D

De weeën kwamen daarna langzaam op gang. Het was op een zaterdag dus een vriendin, mijn zusje en schoonmoeder kwam nog even langs.;) Pff, dat was wel lastig om dan gezellig te doen, maar ik wou nog niks laten merken.

Om 10 voor 2 in de nacht is de kleine geboren.:)

10. Maia

Maia Niet meer actief

mijn vliezen braken bij mijn oma thuis (in A'dam) en de weeën begonnen toch diezelfde avond lekker thuis!

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn bevalling begon met behoorlijk bloedverlies en toen was ik net klaar met mn middagdutje en lag ik dus in bed. Op dat moment besefte ik nog niet helemaal dat het echt begonnen was, maar de weeen begonnen al erg snel daarna.

12. Female

Female Niet meer actief

Thuis. Gelukkig maar :D
    Het is overigens beide keren ook heel langzaam en geleidelijk begonnen en erger geworden.

13. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    1 e keer in het ziekenhuis nadat het 2 pilletje was ingebracht rond 1 uur was er een soort plop in me buik.....15.45 begon het heftig en 18.12 ( vandaag 5 jaar gelden ) werd hij geboren. 2 e keer was ik al de hele nacht bezig had wel wat in de gaten maar kon gewoon weer gaan slapen. De volgende ochtd werd het heftig, maar had geen idee dat het al echt zover was, na ontbijt gemaakt te hebben voor de oudste toch maar gaan bellen naar me moeder en man en 45 min later was ze er. Toen de vk kwam had ik al volledige ontstuiting en de kraamhulp was er niet een bij!! Ze was bijna in de badkamer ( op de vloer ) geboren!!

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Thuis, in bed om 23:00 uur. Toen braken mn vliezen :)

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ha, ha, mijn eerste wee kreeg ik toen ik op de kappersstoel zat. Ik wilde nog even naar de kapper (41 wk zwanger, tsja...) en bi het uitstappen van de auto dacht ik; ' dit wordt het'. In de kappersstoel kreeg ik de eerste wee (toen herkende ik een wee) en dezelfde nacht is onze dochter geboren. Heb niets aan de kapper laten merken maar later wel verteld en ze stonden helemaal versteld.

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha moest er ff om lachen :p stelde het me even voor :p

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    oeps, antwoorde in het verkeerde topic.

Bij mij begonnen ze thuis in bed rond 23.00-00.00 uur.

18. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Eerste: vliezen braken in het zwembad!
    Tweede: vliezen braken in bed.
    Het valt me wel op dat het toch vaak thuis begint, vraag me af of dat komt omdat je als hoogzwangere toch veel thuis bent, of dat het komt omdat je het meest ontspannen bent dan...8)

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    De eerste thuis, 's nachts om 3u begon het gelijk met heftige weeën om de 3 minuten. Om 10u naar het ziekenhuis gegaan. 's Middags om 18u hebben ze mijn vliezen gebroken en om 19:24 was hij er.

De tweede na het strippen. s' Middags bij mijn schoonouders al een hoop gerommel en 2 cm ontsluiting. De nacht erop om 2u zette het door. Om 10u hebben ze mijn vliezen gebroken en om 11u naar het ziekenhuis met hele heftige weeën ;) Om 12.06 was ons 2e prinsje een feit! :D

20. Alita

Alita Niet meer actief

eerste keer braken mijn vliezen thuis!!
    tweede keer begonnen de weeën ook thuis!!

Deel Deze Pagina