lag net in bed om 24 uur had buikpijn dus kwartier later bed uit en toen lekte ik vruchtwater. was dus net kwartier 37 week zwanger waardoor ik dus gelukkig thuis mocht bevallen
Ik was 's middags gaan boodschappen doen met m'n ouders en moest even wachten aan de kassa. Kreeg toen steken in m'n rug, maar dacht dat dat normaal was door het staan. Thuis zwakte het af maar naarmate de avond vorderde, werden de steken erger... Om 3u 's nachts toch maar naar het zh vertrokken.
ik was bij de buren omdat ik samen met de buurvrouw de film de gelukkige huisvrouw wilde gaan kijken, ik stond op om mijn dochtertje te corrigeren en toen braken mijn vliezen 2uurtjes later kwamen de weeen pas. XXX Gusam
had eigenlijk al heel de nacht wat krampen...(achteraf lichte weeën die voor 3 cm ontsluiting hadden gezorgd!!) s'ochtens om half 8 wilde ik naar de wc en op de trap naar beneden braken mijn vliezen...met een hele vloedgolf als resultaat! de kleine was nog niet ingedaald!! een uurtje later begonnen de echte weeën te komen en 20 uur later hadden we onze trots in handen!!
Ik had de hele dag al vage onregelmatige krampjes en wat bloed/slijmverlies, 's avonds na het eten ging ik de was nog even opvouwen en toen merkte ik dat het steeds meer pijn begon te doen en dat ik echt even niks moest doen als ik een wee had. Toen is het echt begonnen.