Hier ook voeten,aansteller is het! Ik wilde zo graag een voetmassage toen ik zwanger was...maar helaas........ Hahha ik vraag het net zegt ie na lang denken, beharing bij een vrouw hahah
Mijn man walgt van ei. Gaat som bijna over zijn nek als hij een gekookt of gebakken eitje ruikt, terwijl ik het heerlijk vind... En hij vind de geur van een stuk kaas vies.
Paprika.....dat gaat hij echt over zijn nek (gelukkig lust ik het ook niet) wattenstaafjes.....ik wil nogals eens een wattenstaafje gebruiken om het teveel aan mijn mascara wat dan onder mijn oog zit weg te werken....maar gebruik dan maar 1 kantje en dan bewaar ik hetandere kantje zeg maar...dat vind hij zo ranzig.... snap er niks van maar goed hahaha...
Mijn man is wel wat gewend maar wat hij echt vies vind of zich aan ergert is als ik mijn sokken aan hou in bed
Mijn man vind het vies om fruit te snijden.....hij eet zelf haast nooit fruit. Pest hem er wel eens mee om vervolgens naar de winkel te gaan als het fruit momentje van onze dochter er aan gaat komen. En nu onze dochter haar kiezen krijgt kan hij van haar poepluiers echt staan kokhalzenen en dochter maar schater lag.Nu moet ik wel zeggen dat ze dan ook verschrikkelijk stinkt en ik stiekem op ruime afstand in een deuk lig.
Wanneer ik menstrueer.. Hij snapt dan ook niet dat sommige mannen seks kunnen hebben met hun vrouw.. Voor de rest valt het wel mee.. Hij is wel een kieskauwer met eten.. Weinig groenten etc..
o jee de kattenbak haters krijgen het nog moeilijk als jullie straks zwanger zijn haha dan mogen zei het doen mijn vriend is bijna nergens vies van, of hij doet alsof omdat ik met mijn smetvrees overal vies van ben het enige waar ik m mee kan pesten is salade, en dan bedoel ik huzaren salade of rundvlees salade ofzo daar gaat hij echt van over zijn nek die bakjes kipkerrie salade eet hij dan wel weer, lekker vaag he hahaha oh en een blikje tonijn dan ruimt hij de vaatwasser niet in als ik dat heb gegeten heerlijk maja en uitje erdoor en smikkelen maar vriendlief gaat dan naar boven hahaha
Moest erg lachen toen ik jouw verhaaltje hierboven las! Die van mij heeft PRECIES hetzelfde!!!! Ik plaag hem er weleens mee!!! Errug grappig dat hij niet de enige is! En...hij heeft verder ook niks tegen homo's hoor!
dit heeft mijn man ook,, hij vind dat echt vies blee moet hij niet aan denken,, plak zooi of ik ga die vliegen zwam niet doen weeee wachten wel even hahahah
Een kwartier, was het maar waar... soms zit ie wel een half uur of 3 kwartier, niet normaal meer. Ik zeg zou je niet es meedrukken, maar dat kan neit volgens hem. Een rare "relatie" heeft ie met z'n anus.
Haha, grappige reacties.. Die van mij kan op de kast jagen door in mijn tepels te knijpen en dan komt er vocht uit. Dat vindt hij zo smerig. En dat vocht is niet vanwege mijn zwangerschap, dat heb ik al sinds mijn 17e jaar. Ook een anus inderdaad... Ik ben het daarmee best eens eigenlijk haha. Exit-only! Oja en als ons hondje bij hem op schoot zit, dan verschijnt er soms een roze kop achter de voorhuid, en dan gaat de hond heeeel snel van zijn schoot af
dit heeft die van mij ook. Ik mag ook echt niet eens ernaar kijken. heb het dan ook nog nooit gezien bij hem. Ook toen ik een aambei had wilde hij die niet bekijken.
ik lees dat meer mannen een anusfobie hebben. Hahahahahaha, en ik maar denken dat hij zich aanstelde, tis gewoon een mannenkwaal.
Uuhm hij kan er niet tegen als ik mijn lenzen in doe. Sowieso vindt hij ogen vies. Een operatie aan een oog kan hij echt van kotsen. En vissen, als hij aan het zwemmen is en hij voelt/ziet een vis wordt hij helemaal hysterisch. Hier in NL niet zoveel last van, maar op vakantie ( b.v. Turkije ) en dan zwemmen in de zee dat is echt geen succes. Wijf