Waar is jouw vruchtwater gebroken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melanne, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik stapte 's ochtends uit bed want ik moest plassen... raar dat ik het ineens niet meer kon ophouden hahahahaha had geen idee hoe laat het was maar mn man stond op t punt naar zn werk te gaan *gelukkig maar* die kwam naar boven want hij hoorde me allemaal rommelen... Was t namelijk aan het opruimen met een handdoek tussen mn benen hahahaha

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    's ochtends vroeg was ik net naar de wc gegaan. Ik was mijn slijmprop verloren. Eenmaal weer in bed voel ik mijn vliezen breken. Ik heb meteen mijn man wakker gemaakt en die had net zo'n matje onder me geschoven. En toen kwam de golf. Het was bij mij het begin van de bevalling. Ik kreeg meteen weeen daarna.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahahaha zo stond ik dus ook, handdoek tussen mn benen, hoofd in een emmer en maar proberen mn man te roepen die beneden was omdat hij de hond uit wilde laten 'voor het geval de weeen door zouden zetten na het breken van mn vliezen in bed' hahaha

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.623
    113
    Mijn vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken door de verloskundige toen ik volledige ontsluiting had, zodat ik kon gaan persen. Djiezus, wat een hoop vocht komt er dan uit zeg! ;)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de eerste werd ik er snachts wakker van, ik voelde een plop in mijn buik en toen ik opstond gutste het eruit.
    Bij de tweede had ike en scheurtje maar dacht verder niet dat het vruchtwater was wat ik voelde dus ben nog de hele dag door gegaa.

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dij mijn beide heren is het vruchtwater bij 8/9 cm ontsluiting door de vk gebroken. Bij beide al wel een scheurtje tijdens de weeƫn maar niet helemaal door. Vond er trouwens geen klap aan want daarna ging het ineens zoo hard:(

Bij Dante had ik direct daarna nog maar 30 min nodig toen was hij er. Bij Remus nog maar 10:$ min toen was hij er. Wist niet wat me overkwam, stomme vliezen;)

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bij mij na zo'n 30 uur weeen en met 2 cm ontsluiting een bad en na het bad nog maar 3 cm ontsluiting hebben ze in het ziekenhuis mijn vliezen gebroken daarna direct 4 cm. Toen duurde het nog zo'n 9 uur voordat ons meisje er was na 2 uur persen en een knip+vacuum...

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    jeetje heftig hoor, wij hadden wel wat van elkaar mogen hebben:D

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    In het ziekenhuis, de gyn heeft het gebroken, had toen 9 cm ontsluiting.

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    In bed, ik werd wakker en hoorde en voelde een *plop*. Ik dacht eerst dat de baby schopte :p, daarna ging ik omhoog om te gaan plassen en dacht dat ik het in mijn broek deed haha :D, toen stroomde het goed!!

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier exact het zelfde :p

12. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Toen ik bij de gyneacoloog klaar lag voor een inwendig onderzoek omdat ik over tijd liep... hahaha
    Waarschijlijk waren ze daarvoor thuis al gebroken maar op het moment dat ik daar lag voelde ik het eruit lopen..
    Onderzoekje ging dus niet door en mocht naar huis om het af te wachten, de volgende ochtend is ze geboren :D

13. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hebben ze moeten breken int zh

14. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum Belgiƫ
    In bed 's ochtends vroeg, zonder enig voorteken :) Anderhalf uur later begonnen de krampjes...

15. charlotte1988

17 aug 2011
    14
    0
    0
    NULL
    Baarn
    Toen ik aan het winkelen was bij de praxis... In een keer nat tot aan mijn enkels. Stond toevallig helemaal achteraan in de praxis, toen met een knalrood hoofd de hele winkel door en moest om een plastic zakje vragen terwijl ik niks gekocht had. Voor de terug weg in de auto. Heel genant! :$

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    In het ziekenhuis toen ik op 5-6cm ontsluiting zat. Vk heeft de vliezen gebroken zodat t wat sneller zou gaan.

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik denk onderaan, want het was behoorlijk wat water ineens.

:p

met 39+5 thuis toen ik net daarvoor zowel moeder als SO aan de lijn heb gehad en heb zitten zeuren hoe lang het allemaal wel niet duurde :)

18. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    O jeetje, dat lijkt mij inderdaad genant. Zullen ze zich nog afgevraagd hebben wat dat voor plas water was :)

19. charlotte1988

17 aug 2011
    14
    0
    0
    NULL
    Baarn
    Dat heeft mijn zus snel opgedweild terwijl ik naar de auto waggelde... ;)

20. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    In het ziekenhuisbed..
    Lag niet op de verlosafdeling, maar wel een afdeling voor zwangeren. Ik had nog een lekkere pethadineprik gehad.. had geplast..ging slapen en opeens PLOP..
    Bij mij was het echt een 'splashh' haha!

Deel Deze Pagina